22. bölüm

143 15 0
                                    

Okula tedirgin bir şekilde girdim. Bugün okula Berat gelecekti. İnşallah karsilasmayiz ve bi sorun çıkmazdı. Sınıfa girdim yerime oturdum. Bugün tek oturmak istiyordum. O yüzden en arka sıraya geçtim. Zil çalınca bizimkiler yavaş yavas içeri girdi. "Oo günaydın tuana hanım" dedi leya. Bende gülümseyerek "günaydın" dedim. "Neden tek oturuyorsun" diye sordu çağan. Sadece omuz silktim. Hoca girince herkes yerine oturdu. "Günaydın çocuklar" dedi. Berat bizim sınıfta değildi sanırım.. derken kapı çaldı ve içeri Berat girdi. "Allah kahretsin" diye mirildandim. "Merhaba hocam ben yeni öğrenciyim ismim Berat" dedi. "Tamam tatlım geç otur bos bir yere" dedi. Bana doğru gelmeye başladı Berat. Çağan hemen araya girdi. "hocam tuana burda oturabilir mi?" Dedi. "Olur tabi" dedi. Hemen eşyalarımı toplayıp caganin yanına geçtim. "Teşekkür ederim" dedim sessizce..
Leya önüme bir kağıt birakinca kağıdı heyecanla açtım. "Kim bu Berat" yaziyordu kağıtta. "Pisligin teki" yazıp geri yolladım "gebersin pic" dedi çağan...
__________
Dersler bitmişti sonunda. Leya yanıma gelip "tüm bir yıl kaçamazsın" dedi. "Kacmiyorum zaten" dedim. Arkamızdan beratin seslenmesi ile oraya döndük. "Beni aranıza almayacak mısınız" dedi. "siktir lo" diye cevap verdi yağız. Onun bu dediğine leya ve ülkü güldü. Komik miydi kardesim? Evet komikti. "Gelme sen başka yoldan git" dedi çağan. "Ama benim evimde bu taraftan" dedi. Bilerek yaptığına emindim. Fazla ustelemeyip yürüdük. Diğerleri bizden ayrıldı. Çağan ben ve Berat vardık şuan.. evin oraya gelince durdum. "Ben gideyim" dedim. "Burda mı oturuyosun" dedi Berat. "Hıhı" dedim. Çağan gelip bana sarıldı. Kalbim yine hızlı atmaya başladı. Berat bize ters ters bakiyordu ama umurumda degildi..
_________
Odam da kitap okurken kapı çaldı. Aşağı inip kapıyı açtım. Çağan gelmişti "oo çağan bey artık kapıdan gelmeye baslamissiniz" dedim. Gulumsedi. "Gecsene içeri" dedim. "Yok ben hemen bişey diyip gidicem" dedi. "Buraya kadar zahmet etmene gerek yoktu arasaydin" dedim. "Belki seni görmeye geldim" dedi. "Ay kıçımın kenarı" dedim. Ufak bi kahkaha attı. "Asi misin bugün" dedi. "Ee ne dicektin sen" dedim. "Berat sizin evin karşısında oturuyor. Dikkat et diyecektim" dedi. "Ne" dedim başını salladı. "Ben artık gideyim kapıyı fln iyi kilitle" dedi ve gitti. Yukarı çıktığım da telfonuma mesaj geldi. Mesaj yabacı bi numaradandi. "Tuana aşağı insene iki dakika konuşalım lütfen sana anlatacaklarım var ben Berat" yine ne istiyordu bu? "Gelmiyorum" dedim. "Lütfen" dedi. Ama gitmicektim tam telefonu bırakacaktim ki yine bildirim geldi "lütfen tuana" yaziyodu. Engelleyip telefonu bi kenara bıraktım.. ve kendimi yatağa bıraktım.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin