Bugün okula gitmiştim. Sonuç olarak artık yaram yoktu. Bahçede bizimkileri görünce yanlarına gittim
"Selam" dedi leya gülerek. "Selam" dedim bende. "İyisin değil mi?" Diye sordu ülkü. Başımı salladım.Birlikte kantine doğru yürümeye başladık. "Dün çağan sana gelmiş" dedi leya. Demek hemen söylemiş. Gerçi neden saklasın ki? "Evet" dedim. "Dün hepimiz senin için endiselendik. İlk haftadan okula gelmeyince birşey oldu sandık. Birdaha bize haber ver olur mu?" Dedi ülkü. "Tamam" dedim gülerek. Kantinde masalardan birine oturdukm yanımıza pembe saçlı bir kız geliyordu. Sanırım bu bizim siniftaydi adı galiba Zeynepti.
"Bana bakın sizi iyi kızlar! Yanınıza her gelen ezigi almak zorunda mısınız?" Dedi. Bahsettiği ezik ben oluyorum sanırım...
Leya ayağa kalktı ve sinirle dişlerini sıkarak konuşmaya başladı. "bana bak pembis zaten senden hiç hoşlanmıyorum. Seni yolmadan önce defol git!" Leya bayağı sinirli gözüküyordu. Hatta öyle ki gözleri kızarmıştı. "canın arkadaşın Tuana senin bu halini görmesin bence" dedi zeynep gülerek. Neyi kastetmeye çalışıyordu? Leyanın yüzüne baktım ama hemen arkasını döndü ülkü de beni tuttu.
"Noluyor" dedim ikiside geçiştirdi.Eve doğru gidiyordum. Sonunda dersler bitti ama ben eve geç kalmıştım. Ve şuan hava kararmak üzereydi. Çünkü okulda ders yapmıştım.
Birisinin beni takip ettiğini hissettim. Arkama baktım bisey yoktu! Tekrar arkadan sesler duydum. Hızlı yürümeye başladım. Arkamdaki de hızlandı. En sonunda koşmaya başladım arkamdan biri seslendi. "Hey dursana! Benim!" Bu Zeynepti! Manyak mı bu kız? Ödümü kopardı... Durdum ve arkami döndüm. "Manyak mısın kızım?" Dedim gülerek bana baktı. "Olanlari duydum. gecmis olsun" dedi anlamamis gibi yüzüne baktım "kolun diyorum yaralanmış ve sonra yara kaybolmuş" dedi. "Sen nerden öğrendin" dedim yaranin kaybolduğunu sadece çağan biliyordu çünkü. "Çağan söyledi" dedi. Ne yani konustugumuz herşeyi gelip ona mı anlatiyordu? Bu iş cok sinirimi bozdu. "Neyse ben artık gideyim" dedi ve gözden kayboldu.
Yine bi okul sabahına uyandım. Hazırlanıp hızla okula yürüdüm. Okula geldiğim de bizimkiler bahcedeydi.
"Günaydın" dedim gülerek. "Günaydin" dedi leya ve ülkü aynı anda...
"Sınıfa çıkalım mı" diye sordum. Hepsi onaylayinca sınıfa çıktık. Çok susamistim yanıma su almadığım aklıma geldi "ben kantine gidip geliyorum" dedim "bizde gelelim" dedi leya. "Hayır ben hemen gelirim zaten!"
Sınıftan çıkıp aşağı doğru indim. Kantinden su alıp yukarı çıkıyordum ki biri beni durdurdu. "Selam" diyerek yanına geldi. Buda bizim siniftaydi ama pek tanımıyorum "selam" dedim bende. "Sen yeniydin değil mi?" Diye sordu. "Evet" dedim. "Ben yağız" diyerek elini uzattı. Elini tuttum ve "bende Tuana" dedim ikimiz birlikte sınıfa girdik. Herkes yine bana bakmaya başladı. Bizimkiler de dahil. Yanlarına gittim "noldu? Neden herkes bana bakıyor" dedim. "Çünkü yağız okulun popüler çocuğu. Çok fazla kizla takılmaz. Seni yanında gorunce tuhaf geldi". Dedi leya.Okul bitti birlikte yürümeye başladık yanımıza yağız geldi "Tuana biraz beraber yürüyelim mi?" Dedi. İlk başta kabul etmeyecektir ama sonra çağani farkettim. Bayağı sinirlenmise benziyordu. "Olur" dedim.