33. bölüm

101 7 1
                                    

eve gelmiştim. Çağan herkese geldiğimi haber vermişti. ve leya beni evine çağırıyordu. annem ve babam izin verir miydi acaba?

içeriye girip bizimkilere baktım. televizyon izliyorlardı. direkt konuya girmem lazımdı. "baba leyagile gidebilir miyim" dedim. "hayır saat geç oldu" dedi. çok net bir şekilde "lütfen" dedim ama cevap vermedi. anneme yalvarır gibi baktım. "git ama geç kalma" dedi annem. sevinçle evden çıktım.

Çağan beni bekliyordu. "izin verdiler" dedim. "duydum" dedi gülerek. "ay unutmuşum vampir dinleme şeysi" dedim. kahkaha attı. "vampir dinleme şeysi" dedi ve tekrar güldü. dalga geçiyordu resmen ama eğlenceliydi.

leyanin evinin önüne gelince duraksadik. kapıyı heyecanla çaldım. bir kaç saniye içinde leya kapıyı açtı. bi çığlık atıp bana sarıldı. "geri döndün" dedi ve yanağımdan öptü. "iceri mi geçsek acaba donduk burda" dedi gülerek. leya ufak bi kahkaha atıp "tuanayi görünce unuttum" dedi ve birlikte içeri geçtik.

oturup sohbet etmeye başladık. kapı çalınca leya gidip kapıyı açtı. gelen ülküydü. "gelmiişsiiiinn" dedi ve koşarak bana sarıldı. "ben ilk başta Çağan yalan söylüyor sandın" dedi ve yanaklarımdan öptü. hemen arkasından deniz gözüktü. "ohooo ne öpüşüp duruyonuz yahu! gençlik bitmis püü" dedi kahkaha atarak. aynı yaşlı neneler gibi konuşmuştu. hepimiz güldük. gulmemi zar zor durdurup gidip denize de sarıldım.

"aboooww estağfurullah günah günah" dedi. yine güldürdü bizi. bu çocuğa bayiliyordum gerçekten. onun arkasından da yağız içeri girdi. "bensiz mi" dedi ve gelip bana sarıldı. sonra hep birlikte oturduk. "ee neler yaptın orda" dedi ülkü. "çok sıkıcıydı aslında" dedim. "ama orda mutlu olduğunu söylemiştin" dedi.

"sizi üzmek istemedim" dedim. "anlatsana noldu" dedi leya. "okulun ilk günü bir tane kızla tanışmıştık. kızın ismi cansuydu ve popüler biriydi. herkes ondan korkuyordu laf attik birbirimize" dedim. "ee" dedi deniz.

"sonra beni dövdürtneye çalıştı" dedim. "nee" dedi Çağan. "ama tabi sonra ben onu dövdüm" dedim. deniz yanımdan uzaklaştı bi anda. "noldu" dedim. "beni de doversin korktum" dedi. "biz orda olsaydik o kızın kafasını duvara vura vura alev cikartirdim" dedi tekrardan deniz. "psikopat" dedim gülerek.

"kızı döven ben miyim yoksa sen misin" dedi sırıtarak. leya ayağa kalkıp atıştırmalık birşeyler getirdi. "şuan senide dovebilirim deniz" dedim. gözleri büyüdü bianda. onun bu haline hepimiz güldük. "şaka Maka iyi kurtulmussun ordan" dedi yağız. haklıydı.

telefonum çalınca açtım. "efendim annecim" dedim. "geç oldu kızım gel artık" dedi annem. "geliyorum" dedim ve telefonu kapattim.

caganla birlikte kalktık. herkese tek tek sarılıp evden çıktık. caganla hic konusmamistik. önümüzde bir tane gölge belirdi. gözlerini dikmiş bize bakıyordu. Çağan elimi tuttu birden. kalbim yine hızlanmıştı umarım o duymaz.

adam birden gözden kayboldu. vampir di galiba. "kimdi o" dedim. "bilmiyorum ama vampirdi ve sana saldırmak istedi" dedi. "nerden anladın" dedim. "bakışlarından her vampir saldıracağı insana öyle bakar" dedi. ürpermistim.

evin önüne gelince Çağan bana sarıldı "dikkatli ol pencereyi iyi kapat" dedi. başımı salladım. bizim kapı açılınca oraya döndüm. annemdi.

"görüşürüz" dedim ve hızla eve doğru yürüdüm. annem cagana dönüp teşekkür etti. eve girince annem bana döndü. "seviyorum bu çocuğu ya" dedi.

"kim damadini sevmez ki" dedim sırıtarak.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin