15. bölüm

215 14 0
                                    

Gözlerimi hastane odasında açtım. Başım çatlamak üzereydi. Neler olmuştu bana? En son leya bana saldiracakti ama saldirdi mi hatırlamıyorum.. etrafa göz attığım da ülküyü gördüm bana bakıyordu.

"Sonunda uyandın" dedi gülümseyerek. "Bana noldu" dedim. Uzun süre bana baktıktan sonra konuşmaya başladı. Vereceği cevaptan korkuyordum aslında. "Leya sana saldiracagi zaman seni o korkuyla ittim ve başını duvara çarpıp bayıldın" dedi içime soğuk su serpildi resmen. "Yani ben vampir değilim dimi?" Dedimm. Tekrar güldü. "Hayır tabiikide değilsin. Sen bayilinca leya kendine geldi. Ve şuan dışarıda çok pişman oldu." Dedi. Nedensizce üzülmüştüm. Sonuçta onun bir suçu yoktu. Kendinde değildi sadece. O sırada kapı açıldı içeri leya girdi. Usul usul bana yaklaştı. "B-ben özür dilerim" dedi. Ve ben bişey demeden tekrar devam etti. "Beni affedebilecek misin" dedi. "Neden affetmeyim? Sen birşey yapmadın ki?" Dedim. Leya güldü. O gülünce ülküyle bizde güldük.

_____________

Matematik dersi bitince derin bir oh çektim. Hiç sevmiyorum çünkü bu dersi. Leyaya baktığım da bana bakmıyordu. O olaydan sonra benimle konusmamisti da zaten. Kendini hala suçlu hissediyor sanırım. Leyanın yanina gidip oturdumm

"Selam" dedim. Beni görünce gülümsedi. "Selam" dedi ve gülüştük. Direkt konuya girdim. "Neden soguksun" dedim. Bir süre cevap vermedi. "hayır değilim" dedi. Ama öyleydi. "Eger o olay yüzündense ben seni affettim" dedim. "Ama ben kendimi affedemiyorum. Sana nasıl yaparım bunu? En yakın arkadaşıma nasıl yaparım bunu?" Dedi gerçekten üzgündü. "Bak tamam bir hata yaptın ama artık geçti gitti . Özür diledin ve bende seni affettim. Eskisi gibi olalım. Böyle kaçma benden" dedim "tamam söz veriyorum bir daha olmayacak" dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Yanımıza ülkü geldi. "Dışlanıyorum galiba" dedim sahte üzüntüyle. Onun bu haline güldük ve ona da sarıldık. Yanımıza diğerleri çağan deniz ve yagizda geldi "noluyor" diye sordu yağız. Ama ne dediğini anlamadım. "Noluyomus" dedi leya. "Ortada hiç bişey yokken sariliyosunuz. Çok mu özlediniz birbirinizi" dedi dalga geçerek. Leya yağızın koluna vurdu. "Sus be" dedi.

____________

Okul çıkışıydı şuan leya çağan ve ben vardık. Şimdi keşke ülkü burda olsaydi. Çok gerildim sebepsiz yere. Leya döneceği yere gelince durdu. "görüşürüz" dedi. Bizde görüşürüz diyince hızla kayboldu. Şimdi sadece çağan ve ben vardık. Ama ikimizde konusmuyorduk. Bizim evin önüne gelince babamı gördümm bı bana birde çağana baktı. "Babacim" dedim ve sarıldım. Babam çağana tekrar bakınca çağan elini uzattı."ben çağan" dedi. Babamda kendini tanitinca çağan gitti. Pencereye baktığım da annemin bana gülümseyerek baktığını gördüm. Koşarak içeri girdim. "Anneee" dedim ve ona da sarıldım. Annem benden ayrılıp karşı yöne doğru yürüyen çağani işaret etti. "Yakışıklıymis" dedi ve güldü.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin