34. bölüm

87 9 4
                                    

çok heyecanlıydım. sonunda bugün okuluma başlayacaktim. kaldığım yerden devam edecektim. hızlıca üzerimi giyip aşağı indim.

"anne ben cikiyorum" diye seslendim ama ses veren yoktu. herhalde işe gitmişlerdi masanın üzerinde duran şekeri ağzıma atıp evden çıktım. kapının önünde çağani görünce gülümsedim ve yanına gittim. "sonunda çıktın evden" dedi ve güldü. "sanada günaydın" dedim dalgaya vurarak. "günaydın fıstığım" dedi ve bana sarıldı. "hadi artık gidelim geç kalicaz" dedim. "böyle iyiydi ama" dedi. ondan ayrılıp önden yürümeye başladım. "hey Tuana beni bekle" dedi ve koşarak yanıma geldi.

okula girdiğim de bizimkilerle karşılaştık. "günaydınlar" dedim. onlarda aynı şekilde karşılık verdi. "heyecanlı miyiz" dedi leya. güldüm. "biraz" dedim. "ee hadi sınıfa çıkalım" dedi ülkü. "esyalarimi dolabıma yerlestireyim siz gidin" dedim. "tamam" deyip yanımdan ayrıldılar bende dolabıma doğru yürüdüm. eşyalarımı dolaba yerleştirip arkamı döndüm. tam o sırada zeynep ile göz göze geldik. önce şaşırdı ama sonra silkelenip yürümeye devam etti. bende sınıfa gittim.

leyanin yanına oturup hocayı bekledim matematik hocası sınıfa girince ilk gözüne çarpan ben oldum. "oo Tuana hanım hoş geldin" dedi gülerek. "hoşbulduk hocam" dedim.

dersin bitmesine 5 dakika vardı. "evet çocuklar şimdi size bir etkinlik vereceğim. bi yerlere gidip yaptığınız şeyleri not alacaksınız. grup şeklinde gidebilirsiniz" dedi. leya kulağıma eğilip. "yine bizim dağ evine gidelim" dedi. başımı salladım. orda bir sürü anım vardı.

herkes dağılmıştı Çağan ile ben kalmıştım evin önüne gelince bir tane kızla karşılaştık. "Çağan" diye seslendi kız. "aysima" dedi Çağan kız gelip cagana sarıldı. ve sohbet etmeye başladılar kiskanmistim açıkçası.

sonunda beni fark ettiler. kız bana dönüp "sen Tuana olmalısın" dedi. nerden taniyodu ki beni. "evet ama' lafımı bitirmeme izin vermeden tekrar konuştu. "Çağan bahsetmisti senden. biz bayağı yakın arkadaşız da" dedi. "öyle mi ne güzel" dedim ve eve doğru yürümeye başladım. eve girdiğimde pencereden cagangilin eve baktım. aysimayla birlikte birşeyler konuşup gülüşüyorlardi. o sırada leya aradı.

"efendim leya" dedim. "nerdesin tuni" dedi. "evdeyim" dedim. "şey ya ben pijama partisi yapiyordum da hem sende döndün aramıza biraz sohbet ederiz gelir misin ülkü geliyor" dedi. "anneme sormam lazım" dedim. "tamam haber ver" dedi ve telefonu kapattı. tekrardan cagangile baktım hala gülüşüyorlardi. annemi arayıp izin aldım zor olmuştu ama izin vermişti.

hazırlanıp çıkacağım sırada telefonuma mesaj geldi. cagandandi.
"nereye" dedi. "leya" diye yazdım kısaca. "saat geç oldu" dedi. "bişey olmaz" dedim ve telefonu cebime atıp dışarı çıktım.

leyagile gelmiştim. ama moralim bozuktu. "noldu" diye sordu ülkü. "aysimayi taniyo musunuz" dedim. "Çağanin arkadaşı mi" dedi ülkü. başımı salladım. "tanıyoruz" dedi leya. "seviyor musunuz peki nasıl biri" dedim. "ben seviyorum ama yanımdaki şahıs sevmiyo" dedi ülkü. "neden" dedim "gıcık biri ve eskiden ben caganla sevgiliydim yani o yüzden. aşırı yakınlar" dedi leya. "çok mu yakınlar" dedim. "çok" dedi ülkü.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin