Donakalmistim hareket edemiyordum. Kalbim küt küt atıyordu. Bu kasabada vampirler yaşıyor ... Beynimde dolanıp duruyordu bu söz.
Çağan yanıma yaklaştı. "Sizde... Sizde vampir misiniz" diye sordum anlık gelen cesaretle. Bi sure cevap vermedi
"Evet" dedi.
Allah'ım nasıl bi yerdeydim ben..
"Hepiniz mi? Yani tek insan ben miyim aranızda" diye sordum korkuyla."Evet" dedi tekrardan.
Bir iki adım ondan uzaklaştım. Tekrar yanıma geldi. "Tuana bizden korkmana gerek yok.. sana zarar vermek isteseydik zaten şuana kadar zarar verirdik değil mi?" Diye sordu. Haklıydı.
"İstersen sana hakkımızda ki herşeyi anlatabilirim. Ama bunu kimseye söylemeyeceksin tamam mı? Aramızda sır olacak" dedi. Bilmek istiyordum o yüzden onu başımla onayladım. Elimi tuttu ve konuşmaya başladı. "Biz çok hızlı koşabilir. Etraftaki bütün sesleri duyabiliriz. Duyma yeteginimiz baya gelişti. Ve diğer insanları vampir yapmak için en az 1 dk boyunca kanını içmek gerekir" kan diyince bir ürperdim. Sonra konuştum. "1 dakikadan az içerseniz nolur?" Dedim. "O zaman yara olur ve yara 1 gün sonra kaybolur" dedi. Allah'ım.. bana olanda buydu bi vampir benim kanımı içmişti. Ama bir dakikadan az içmiş olmalıydı. "O zaman birisi benim kanımı mı içti?" Diye sordum. Başını salladı. Korkmaya başlamıştım. Kim olabilirdi ki? "Peki kim" dedim ellerini iki yana açarak bilmiyorum işareti yaptı. "Ama bir dakika vampirler soğuk olmaz mı senin elin sıcak" dedim. "Hayır yanlış biliyorsun vampirler soğuk olmaz. İnsanlar gibi onlarda sıcak olur. Hatta vampirler ölümsüzdür" dedi. Yeni bir şok daha eklenmişti. "Peki sınıftaki herkes mi vampir?" Diye sordum. "Hayır.. insanlarda var tabii ama çoğunluğu vampir" dedi. "Bana neden bakıyorlardı" dedim yeniden. "Çünkü güzel kokuyorsun" yine bi içime ürperti girdi. Parfümümden bahsetmedigi kesindi.
Kanimdan bahsediyor..
"Peki sizin her zaman yaninizdayim ben. Nasil dayaniyosunuz kokuma" dedim. "Kendimizi kontrol etmeyi öğreneli çok oldu. Arkadaşımıza zarar verecek halimiz yok. Daha doğrusu biz kimseye zarar vermeyiz" dedi. "Peki sınıftan herhangi biri bana saldırırsa?" Dedim. "Öyle birşey olmaz çünkü hepsi kendini kontrol edebiliyor rahat ol yani" dedi. Sonra devam etti. "Hem öyle birşey olmasına asla izin vermem" dedi.
.....
Okula geldim. Kendimi baya kötü hissediyorum. Dünkü olaylardan dolayı... Kime guvenicem hiç bi fikrim yok. Heran birisi arkamdan saldıracak gibi. Kitaplarımı koymak için dolabima gittim. Çağan birden önümde belirdi
"Günaydın" dedi gülerek. "Günaydın" dedim. Yüzümde hiç bir ifade olmadığına eminim.. "korkuyor musun" dedi. Başımı salladım. "Korkma yanındayım. Diğerleri de yanında 5 tane vampir koruyucun var korkma bence" dedi yine gülerek. Bende gülerek karşılık verdim. Leya yanımıza geldi. "Günaydın" dedi ve bana sarıldı. Ülkü de aynı şekilde bana sarıldı. Leya değil ama sanki ülkü kokumu içine çekmiş gibi hissettim.. ülkü kendine zor sahip çıkıyordu bunu biliyorum.
Kan.. kokum onu etkiliyordu.
Leya yanıma geldi ve koluma girdi.
"Bugün biz pijama partisi düzenlemeye karar verdik" dedi ve bana kısa bi sure baktı. "Sende geliyorsun.. parti bizim evde olacak" dedi. Gitsem mi bilemedim. 5 tane vampirin içinde tek insan... Kulağa pekte hoş gelmiyor. Düşüncelerimden beni yağız kurtardi. Ne zaman geldi bilmiyorum.
"Günaydın sevgilim" dedi ve bana sarıldı. Sevgilim? Ne zaman sevgili olmuştuk.. ah neyse şuan konumuz o değil. "Günaydın" dedim. Çağana baktığım da yumrugunu sıkıyordu. Neden sinirlendi?
"Ee partiye geliyo musun?" Diye sordu leya. Gitmeliydim.. "evet" dedim.