25. bölüm

116 13 0
                                    

saat 12:30 a geliyordu bugün okula gitmemiştim. dünki olanlardan sonra caganın yüzüne bakamazdım. kalkıp banyoya girdim. ayna da kendimi görünce çığlık attım. Allahım iğrenç gözüküyordum. göz altlarım şişmiş saçım basım dağılmıştı. hemen bi duşa girdim. üzerime rahat birşeyler giyip salona geçtim. tam oturduğum sıra da telefonuma mesaj geldi. ülküdendi.

"bugün neden okula gelmedin. bir sorun yok değil mi? ".. yazmıstı. hemen cevap verdim.
" hayır bi sorun yok. sadece kendimi kötü hissediyorum." yazıp gönderdim.
bi kaç saniye sonra bildirim sesi geldi.
"gelmemizi ister misin" yazmistı. "hayır size iyi dersler" deyip telefonu koltuğa koydum. dün ki olanlar aklıma gelmişti yine. "bi yaklaşıp bi uzaklaşarak napmaya çalışıyosun oyun mu oynuyorsun benimle" demişti çağan. naptığımı bende bilmiyordum.
kapı çalınca oflayarak kalktım. "kim o" dedim. "benim" dedi. gelen ülküydü. kapıyı açıp gülümsedim. "hoşgeldin" dedim ve içeri geçtik. "noldu sana iyi misin" dedi. "evet" dedim ama pek inanmış gibi gözükmüyodu. "doğruyu söylemeye ne dersin" dedi. ofladım. "dün yaşananlardan sonra gelemezdim" dedim. elimi tuttu. "bak tuana. anlıyorum ben seni. ama böyle olmaz. çağan da seni seviyor işte. hem artık leyla yağız ile sevgili. " dedi. şok geçirmiştim. "ne" dedim. "evet bugün oldular" dedi. başımı salladım. "yani artık çağan leyanın umrunda değil. " dedi. "olabilr" dedim. biraz daha sohbet ettik saat çoktan 6 olmuştu. "ben artık gideyim" dedi ve ayağa kalktı. "burda kal bu gece" dedim ama  kabul etmedi. o gidince bende yatağıma geçtim.
________________
sabah gözümü kapı sesiyle açtım kimdi bu sabah'ın köründe. kapıyı açtığım da karsımda leya ve ülküyü gördüm. "yeni kalktığını söyleme sakın" dedi leya gülerek. "şeyy" dedim "oha kızım saat 4 oldu" dedi ülkü  "ne! o kadar uyumuş olamam" dedim ikisi de güldü ve birlikte içeri geçtik.  "hadi hazırlan gidiyoruz" dedi leya. "nereye" dedim sinema biletlerini gösterdiler. hemen yukarı çıktım ve hazırlandım.
_______
sinemadan cıkmıstık çok sıkıcıydı. bi parka gidip oturduk ikisi sohbet ediyordu ben ise dün ki olanları düşünüyodum. "hey kızlar! " diye seslendi biri. arkamı döndüğümde çağan ve yagızdı. ikiside yanımıza geldiler. "naber" dedi yağız ve leyanın yanağından öptü. "iyi sen" dedi leya  "süperim" dedi. ve gözü bana kaydı. "ooo kacakta burdaymıs. nerelerdesin kız sen kaç gündür" dedi. "yorgundum" dedim. "inanıyım mı"dedi. basımı salladım. biraz daha durup gittiler. " ee bizde artık eve mi gitsek hava kararıyo" dedi ülkü ve ayağa kalktık  yanımızdan ilk ayrılan ülkü oldu. leya ve ben sohbet ederek ilerliyoduk. dönme yoluna gelince leya durdu. "bende burdan gidiyorum" dedi. "hoşçakal" dedim. "sende" dedi ve gözden kayboldu. evin önüne gelmiştim.
ama bi dakika evin ışıkları yanıyor. kapattığıma eminim ben. sessizce eve girdim ve salona geçtim annemle babamdı!! "anne baba" dedim ve ikisine de sarıldım. "seni çok özledik" dedi babam. ama endişelilerdi. "anne ne oldu. neden endişelisiniz" dedim. babam ve annem derin bir iç çekti. "gitmemiz gerekiyor kızım" dedi babam. "nasıl yani" dedim.

esrarengiz kasabadan gitmemiz gerek"

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin