10. bölüm

227 18 1
                                    

Pijamalarimi üzerime geçirdim. Leyanın pijama partisine gidicektim. Ama biraz korkuyorum.. küçük çantama yarın ki giyeceğim kıyafetleri ve makyaj malzemelerimi koydum. Çünkü bu gece orda kalacaktim. Annem odaya girdi ve bana uzun uzun baktı.

"Anne birşey mi oldu?" Dedim. "Hayır.. sadece seni böyle görmek çok güzel. Önceden hiç arkadaş edinmezdin" dedi.. "evet" dedim ve çantamı elime alarak ayağa kalktım. "Erken değil mi daha?" Diye sordu annem. Evet erkendi ama akşam olunca gidemezdim...

Vampirler...

"Hayır anne.. erken çağırdılar" dedim gulmeye çalışarak. "Tamam canim" dedi ve dışarı çıktı. Bende peşinden gittim.

Yavaş yavaş yürüyordum. Buralar çok ıssız neden leya burda yaşıyor bi türlü çözemedim... Nerdeyse hiç ev yok. Leyanın evine görünce hızlı adımlarla yürüdümm. Kapıyı çalıp beklemeye başladım. Çok geçmeden Kapi açıldı.

"Hoşgeldin" dedi leya. "Hoşbulduk"  dedim ve içeri geçtim ülküde buradaydı. İlk başta yemek yedik ve sonra şarkı açıp dans etmeye başladık. Cidden çok yorulmuştum. Ben oturdum ama diğerleri hâlâ dans ediyordu. Yoksa vampirler yorulmuyor mu? Kapı çalınca kalkıp kapıyı açtım. Gelen deniz ve çağandi. İkiside içeri geçti ve oturdular..
Bir kez daha kapı çalınca arkamı dönüp açtım. Gelen yagizdi oda içeri geçti ve oturdu. "Doğruluk Cesaretlik oynayalım mı" diye sordu leya. Fena fikir değildi herkes onaylayinca oynamaya başladık şişeyi çağan çevirdi. Çağan soracak yağız cevaplayacaktı.

"Sakladığın bir sır var mı" dedi. Yağız bi süre düşündükten sonra "evet" dedi. "Ne" diye sordu çağan. "Bildiğime göre tek bi soru hakkın var" dedi. Haklıydı ama hepimiz merak etmiştik.

"Aa durun ben pasta almıştım. Onu getireyim sonra devam ederiz" dedi leya ve ayağa kalktı. Elinde pastayla geri döndü. "Ben keserim" dedim. Elime bıçağı aldım ve kesmeye başladım. Bunu yapmam lazımdı. Bu odadan kim vampir öğrenmem lazımdı. Bıçağı elime batırdım. Kan akmaya başladı.

Kanlar yere damlıyordu.

Arkamı döndüğümde herkes donmus kalmıştı. Ülkü "beni kan tutuyor" dedi ve ağzını kapatarak yukarı çıktı. Denizde "ocakta yemeğim vardı" diyerek kendini dışarı atti. Aman Allahım yağız çok korkunçtu. Vampir disleri çıkmış ve gözleri kıpkırmızı olmuştu. bana doğru koştuğu an çağan onu iterek duvara yapıştırdı "kendine gel" dedi çağan bağırarak. Ve yağız hızlıca dışarı çıktı.

"Leya?" Dedi çağan. "Tamam ben hallederim çık dışarıya çabuk iyi görünmüyosun" dedi. Caganda hızlıca dışarı çıktı. Ama nasıl olur çağan herkes vampir demişti. Leya hiç etkilenmedi? Nasıl olurdu bu. Yoksa tam anlamıyla vampir değil miydi. Yarı vampir yarı insan olabilir miydi? Yine paronayaklastim..

"Sen vampir değil misin" dedim leyaya bakarak. "Sen vampirleri nerden biliyorsun?" Dedi. "Biliyorum işte vampir değil misin" diye sordum tekrardan.

"Vampirim" 

Ama neden etkilenmedi...

"Neden etkilenmedin" diye sordum leya derin bir iç çekti. "Bu salakların arasında en dayaniklilari benim" dedi. Ve parmağımı sarmaya başladı. "Bı dahakine dikkat et az önce yağız sana saldırdı. İsteyerek yapmadı ama saldırdı sonuçta. Bidaha sana bıçak vermesek iyi olur" dedi gülerek. Bende güldüm. Haklıydı az daha yağız benim kanımı içecekti.

....

Erkekler gitmişti bizde uyumak için yukarı çıktık. Herkes uyudu. Aşağıya su içmeye indim bahçede sesler duyunca durdum. Kim olabilirdi kapıya doğru ilerledim. Birden önüme çağan çıktı. "Korkuttun!" Dedim hafif yüksek ve sinirli bı sesle. "Özür dilerim biraz konuşabilir miyiz?" Dedi. Başımı salladım ve birlikte bahçeye çıkıp oturduk. "Neden elini bilerek kestin?" Dedi. "Nerden biliyosun bilerek kestigimi?" Dediğim de güldü. "Onu anlamamak icin aptal olmak gerekiyor" bu sefer ben güldüm. "Hata yaptın tuana. Orda sana yağız saldırmasaydi ben saldiracaktim kendimi kaybediyordum. Ve bunlarin arasında en güçlüleri benim. Yani beni hiç biri durduramazdi. Eğer ben kendimi kaybetseydim şuan sende bi vampirdin ya da ölmüştün" dedi. Gerçekten aptallik etmiştim. "Özür dilerim böyle olacağını tahmin edemedim. Sadece kimler vampir diye öğrenmek istedim" dedim. "ben sana zaten hepimizin vampir oldugunu söylemiştim." Dedi. "Özür dilerim çocukluk ettim" güldü ve bana sarıldı. "Bidaha olmasın" dedi. Bende sarilmasina karşılık verdim kalbim yine çok hizli atiyordu. "Kalbin çok hızlı" dedi. "ne" dedim. "Vampir dinlemesi yapıyorum" dedi ve sesli bi şekilde güldü.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin