35. bölüm

88 12 1
                                    

leyanin 10 bininci kez seslenmesine rağmen hala aşağı inememiştim. hızlıca saçımı tarayıp bavulumu da alıp aşağı koştum. kapıyı açtığımda karşımda leyayi gördüm korkuyla bir çığlık attım. "sakin ol' dedi. "korkuttun" dedim. birlikte dışarı çıktık. ödev için dağ evine gidiyorduk. yağız, Çağan, ülkü, deniz ve Aysima da burda beni bekliyorlardi. "hiç gelmiceksin sandım" dedi Aysima. cevap vermedim sadece göz devirdim. leya anlamış olacak ki konuyu değiştirdi. "ee hadi arabaya binelim artık" dedi. herkes arabaya dolmuştu. araba bayağı genişti ve hepimiz sigiyorduk. Çağan, Aysima ve deniz arkaya oturmuştu. en arkadaki tekli koltuğa ise leya oturmuştu. şoför koltuğuna yağız, ülkü ise öne oturmuştu. ülkü aşağı inip "gel sen bu tarafa otur" dedi. başımı sallayıp yagizin yanına geçtim ülkü de benim yanıma geçti ve kapıyı kapattı.
"yolculuk başlasın" dedi yağız.

kaç saattir yoldaydik bilmiyorum telefonumu çıkarıp saate baktığım da saat gece 2 idi. arkamı dönüp cagana baktım. döner dönmez göz göze geldik o zaten bana bakıyormuş bile omuzuna yatan aysimayi görür görmez önüme döndüm moralim bozulmuştu. yağız çok yorgun görünüyordu kaç saattir yoldaydik tabi. "çok yorgun görünüyorsun" dedim. "yok ya değilim" dedi. "yalan bari soyleme uykun gelmiş. hepimizi öldürecek misin" dedim gülerek. oda güldü. "merak etme korurum ben sizi" dedi. ama araba sağ sola gidiyordu. "yağız ben süreyim arabayi" dedi Çağan. yağız hemen arabayi durdurdu ve yer değiştirdiler. Çağan arabaya binerken yine göz göze geldik ama hemen gözümü kaçırdım. neden böyle yapiyordum lanet olsun.
___________

Çağanin seslenmesi ile gözlerimi açtım. "hey uyanın hadi geldik." dedi. hepimiz arabadan çıktık ve eve girdik. "Aysima sen benimle kalabilirsin" dedi leya. garibime gitmişti çünkü leya onu sevmiyordu. hızla odama çıkıp kapıyı kilitledim ve yatağa attım kendimi.
__________

gözümü açtığımda çoktan sabah olmuştu saate baktım 12:30 du. aşağı indim ama kimse yoktu. dışarıya baktım bahçede de yoklardi. aklıma ağaç ev geldi. oraya doğru yürümeye başladım. hava çok soğuktu rüzgar sert esiyordu. keşke montumu alsaydim diye düşündüm. ağaç eve gelince durdumm. şimdi bide tırmanmak vardı. yavaş yavaş tırmandım Tam eve girecekken birini gormemle çığlık attım az daha aşağı dusecektim ama belimden tuttu. "çok sakarsin" dedi. Çağandi boşa korkmuşum. "korkuttun" dedim güldü. "hadi içeri gel" dedi içeri girip oturduk. "seni burda görmeyi beklemiyordum" dedim. "bende senin gelmeni beklemiyordum" dedi. şimşek cakmisti bianda sıçradım ve cagana sarıldım. "sakin ol" dedi. oda belimden sarılmıştı. "titriyosun üşüdün mü" dedi. "hayir" dedim. ama çoktan montunu çıkartmisti. montu giyip tekrar caganin omzuna yattim. oda aynı şekilde elini belime sardı.
"iyi ki..." dedi.
"iyi ki geldin"
güldüm. çok huzurluydum gerçekten hiç bozulmasin istiyordum.
"Tuana" dedi. başımı kaldırdım ama Çağan belimden baskı uygulayinca tekrar yattım. "kalk diye seslenmedim" dedi. "bişey mi dicektin" dedim. ben.." dedi. "sen ne" dedim. "ben s-" lafini kesen telefonu olmuştu. arayan aysimaydi başımı kaldırdım ve otomatik kaşlarım catildi. yine tüm huzurum kaçmıştı. Çağan telefonu kapatıp bana döndü. "eve gelmişler ve bizi bekliyolar. elektrikler gitmiş" dedi. bişey demeden kovuktan çıktım. "sen sakarsin şimdi düşersin" dedi ve beni tutup aşağı indirdi. aşağı inince hızlıca kucağına alıp vampir hızıyla eve gittik. herkes mum arıyordu bende onlara yardım ettim. "bence salona yeterince mum koyduk. birazda üst odalara koyalım" dedim. "kız haklı" dedi Çağan göz kırparak. kalbim hızlanmıştı.
"b-ben gideyim o zaman" dedim ama kekelemiştim lanet olsun. koşar adım yukarı çıktım. peşimden biri geliyodu durup arkama baktım aysimaydi. "birlikte mum arayalım" dedi. bişey demedim. "sende mi onlardansin" dedim. "vampir mi" dedi. "hıhı" dedim. "evet" korkmuştum. bu kiz korkunçtu. mum ararken elim küçük aynaya değdi ve yere düşüp kırıldı. evet Çağanin dediği gibi çok sakardim. egilip toplamaya başladım. Aysima da yardım ediyordu. ama lanet olsun..
hızlı toplayım derken elimi kestim. aysimaya baktığım da gözlerini kana dikmişti. "Aysima" dedimm sesim titremisti. "kendine gel Aysima" dedim. "kanın... çok güzel kokuyor" dedi. şimdi bitmistim işte. "onu istiyorum" dedi ve vampir dişlerini çıkarttı.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin