o günün üzerinden 2 gün geçmişti kolumdaki yaralar iyileşmeye başlamıştı
bugün çok farklı olacaktı çünkü bugün zeynep ve arkadaşı ecrin gelecekti. ve hep birlikte oyun oynayacaktik.
onları her ne kadar sevmesem de oyun oynamak eğlenceli olabilirdi.
üzerimi hızlıca değiştirdikten sonra makyaj yapıp aşağı indim. evde kimse yoktu bahçeye çıktım. Çağan ve yağız burdaydi. "merhaba" dedim ve yerime oturdum. onlarda aynı şekilde karşılık verdi.
"kızlar nerde" dedim. "hazırlanıyorlar" dedi Çağan. önüme dönüp onları beklemeye başladım.
bi kaç dakika sonra gelmişlerdi ve hemen arkalarından Zeynep ve ecrin ama yanlarında bir tane daha çocuk vardı ismi atakanmis geldi.
hepimiz yuvarlak oluşturacak şekilde oturduk. ortaya ateş yaktık. hava serindi.
"ne oynicaz" diye sordum. "dc" dedi zeynep. "çok kilişe" dedi leya. "bu öyle bi oyun değil. şişe falan olmayacak herkes istediği kişiye soru soracak ve biri doğruluk derse bi sonraki kişi cesaret diyemez" dedi zeynep
oyunu oynamaya başladık. "Atakan" dedi Çağan. Atakan cesaretlik dedi. "git ve ilerideki göle atla" dedi sırıtarak.
yağız da onu kontrol etmek için gitmişti ve 5 dk sonra yağız kahkaha atarak Atakan ise küfür ederek geldi.
"su buz gibiydi" dedi atakan. hepimiz güldük. "ben iki dakika lavaboya gidiyorum" dedi atakan ve gitti.
"ülkü" dedi ecrin. atakan cesaret dediği için doğruluk demek zorundaydı ülkü. "burdan kimi öpmek isterdin" diye sordu. ülkü herkese göz gezdirdi. "yağız" dedi. yağız utanmıştı.
"Tuana" dedi zeynep. lanet olsun şimdi cesaret demek zorundaydım zeynep pis pis sırıttı. "1 dakika boyunca çağani öp" dedi ülkü. Zeynep donup kalmıştı. ülkü ondan önce davranmıştı. yoksa çok kötü şey yaptiricakti.
Çağana döndüm ve yavaşça dudağını öpmeye başladım.
Çağan elini belime koydu bende ellerimi dizine koydum. yavaş yavaş öpüyordu.
çok güzel ve yavaş yavaş öpüyordu.
kalbim küt küt atıyordu büyük ihtimalle Çağan bunu duyuyordu."süre doldu" dedi ülkü. geri çekildim hızlıca. böyle bişey olmamaliydi.
aysima bana ters ters baktı. lanet olsun bunlar kesin sevgiliydi.
hızlıca ayağa kalktım ve odama çıktım. yatağa oturdum. elimi dudağıma götürdüm.
uzun süredir istediğim şeydi zaten. ama leya ve aysimanin önünde oldu.
bi çığlık duydum dışarıdan geliyordu. pencereye yaklaştım. noluyodu? bi çığlık daha duydum.
"Tuana yardım et" diye bağırdılar. ama bu ses ...
anneme ve babama aitti