yeni bi güne uyandım.. dün ki olanlar hâlâ aklımdaydı. kapı çalınca kendime geldim. yataktan kalkıp aşağı doğru indim. kapıyı açınca gözlerime inanamadim zeynep ve arkadaşları burdaydi..
"sizin burda ne işiniz var?" dedim. hafif yüksek bir sesle. "sanane be çekil surdan" dedi Zeynep. ve içeri geçtiler. diğerleri hala uyuyordu. "seninkiler nerde" diye sordu adını bilmediğim biri. "sanane" dedim. üzerime doğru yürüyünce caganin sesini duydum. "yavaş ol biraz" dedi. "oo kimleri görüyorum" dedi Zeynep. bişey diyecektim ki diğerleri de aşağıya indi.
__________"pasta yapalım" dedi zeynos evet şuan oturmustuk ve sohbet ediyorduk bunlar kim biz kim???
"oldu başka emrin var mı" dedi leya. "bence de pasta yapalım" dedi deniz. herkes ona ters bir bakış attı.
______
onların dilinden kurtulmak için birazdan markete gidip malzeme alacaktık. leya elime kağıdı tutuşturdu. "bunlar alınacak" dedi. başımla onayladim
"ben üzerimi degistireyim gidelm" dedi çağan. o yukarı cikarken bende onu izledim çok karizmaydi.
10 dakikadır cagani bekliyodum. napiyodu bu? makyaj falan mı yapıyordu ki bi türlü gelemedi? sadece bi tişört ve pantolon giyip gelecekti. yukarı çıkıp kapıyı çaldım. "çağan müsait misin" dedim. "evet gel" dedi. kapının kolunu aşağı indirip kapıyı açtım. ama açtığım gibi gözlerimi kapattım. çünkü üstünde hiç bişey yoktu. "noldu" dedi çağan. birde sırıtıyo pislik!! "müsait misin diye sordum sana" dedim. "ee musaitim" dedi gülerek. "üzerinde hiç bişey yok" dedim. yan gözle de baklavlarina bakiodum nedir bu kas be yiğidim. çağan yanıma gelip beni içeri çekti ve kapıyı kapattı. "napiyo-" lafımı kesen caganin dudakları oldu. beni öpüyordu.. elim ayağım dolandı ne yapacağımı bilemediğim için cagani ittim ve dışarı çıktım kalbim küt küt atıyordu. aşağı indiğimde çağan da arkamdan geldi "gidelim" dedi birlikte dışarı çıktık._____
markete gelmiştik her şeyi tek tek aldık bi tek sos kalmıştı. "çilekli alicaz" dedi çağan. ama ben çikolatali istiyodum. "hayır çikolatalı alalım" dedim. "burda çilekli yaziyo" dedi. "olsun ben çikolatali istiyorum" dedim. "leyanin cenesinden kurtulamazsin" dedi. omuz silktim ve elime çikolataliyi aldım. Birlikte ödeyip marketten çıktık ve eve geldik. leya büyük bi heyecanla poşetleri karıştırmaya başladı. "hey bunun cileklisi olacaktı" dedi. elinde tuttuğu sosu göstererek.
_____
pastayi yaptık şuan yiyoduk. ama zeynep bana tip tip bakiyodu. pastam bitince mutfağa geçtim. peşimden birinin geldiğini hissettiğim de arkamı döndüm. zeynepti. "bişey mi isticektin" dedim. "kanın" dedi. ama devam edemedi çünkü arkadan leya geldi. "Zeynep uzak dur tuanadan" dedi ve benide alıp salona geçti. telefonum çalınca açtım matematik hocası arıyordu. "alo" dedim. "merhaba Tuana kızım. rahatsız ediyorum seni kusura bakma" dedi. "önemli değil hocam buyurun" dedim. "okula geri dönmeniz gerekiyor. derslerden geri kalıyorsunuz. ödevi yapmanıza gerek yok" dedi. "tamam hocam ben diğerlerine de söylerim" dedim. teşekkür etti ve telefonu kapattı. "ee napcaz şimdi" dedi ülkü. "geri doncez" dedi yağız. "vay canına biz bunu nasıl düşünmedik" dedim herkes güldü. "biz önden gidelim o zaman" dedi Zeynep. ve ayağa kalktılar "isabet olur" dedi deniz.