uyandığımda hâlâ yoldaydik ama çok az kalmıştı gözlerimi ovuşturdum. "günaydın uykucu" dedi ülkü. ama akşamdı şakacı şey seni..
sadece gülümsedim. ülkü ve leya arabadan indi. evlerine gelmiştik.
bir süre sonra yağız da indi. arabada sadece Aysima ben ve Çağan kalmıştık.bizim evin önüne gelince arabadan inmek istedim ama basım döndü. ve midem de bulamıyordu. Aysima hemen kolumdan tuttu. "iyi misin" dedi. "basım dönüyor" dedim. aysima arabadan inip koluma girdi caganda bavullarimi aldı.
kapıyı çaldık ama açan olmadı Galiba annem ve babam işteydi. "anahtar nerde" diye sordu Çağan. "cebimde" dedim. anahtarı alıp kapıyı açtı ve içeri girdik. "odan nerde" diye sordu Aysima. "beni takip et" dedi çağan.
odama geldiğimde Çağan bavullarimi dolabin yanına koydu. "hastaneye gidelim mi" dedi çağan. "hayır iyiyim. duş alsam geçer" dedim. "tamam ben o zaman salondayim" dedi Aysima. "bende eve gideyim" dedi çağan.
ikiside odadan çıkınca duşa girdim. bir süre sonra bornozla duştan çıktım. karşıya baktığım da caganla göz göze geldik. lanet olsun.. rezil olmuştum.
onunda üzerinde bişey yoktu sadece altında şort vardı. oldukça kasliydi..
kapı açılınca arkamı döndüm gelen aysimaydi.. "ben seni merak etmiştim de.. bölüyor muyum" dedi sırıtarak. "ne" dedim. çağani işaret etti. caganda siritiyordu. hızlıca perdeyi çektim.
"ben üzerimi giyiniyim" dedim. Aysima gülerek odadan çıktı. çok tuhaf kızdı.
üzerimi giyinip aşağı indim. biraz Aysima ile sohbet ettik. iyi kızdı aslında. aklıma gelen şeyle aysimaya döndüm.
"şey Aysima" dedim. "efendim" dedi. "siz ve Çağan sevgili misiniz" dedim. kahkaha attı. "ne saçmalama" dedi. "neden gülüyorsun ki" dedim. "Çağan ve ben sadece dostuz. aramızda asla öyle bişey olamaz" dedi rahatlamıştım.
Aysima ayağa kalktı. "ben artık gideyim sende dinlen" dedi. ona kapıya kadar eşlik ettikten sonra hızlıca odama çıktım.
____________________
bugün günlerden persembeydi. okuldan yeni gelmiştim ve kızlarla alışverişe gidecektik.
evden çıkıp mağazaya geldik. herkes kendine göre elbise aldı. ama ben bi türlü bulamadım. "Tuana hanim bakıyorum da çok ozeniyosunuz" dedi ülkü. "ya napiyim güzel olmak istiyorum" dedim. "sen zaten güzelsin" dedi leya.
bence değildim ama neyse.. gözüme bi elbise çarpmıştı koşarak yanına gittim. "bu çok güzel" dedim. hemen girip denedim.
"oha çok güzel"
"fıstık gibi gacı olmuşsun"
"bunu almalısın"
onlara gülüp tekrar kabine girdim. üzerimi değişip çıktım.
"ben eve gidiyorum burdan" dedim ve yanlarından ayrıldım. eve girip kendimi koltuğa attım. yine evde kimse yoktu.
dolaptan puding alıp odama çıktım. bilgisayardan film seçmeye çalışıyordum. ağzıma bi kaşık puding aldim. tam o sırada kapı çaldı. saate baktım 20:05 ti. bu saatte kim olabilir ki?
"kim o" dedim. "benim" dedi. "saka yapiyosun" dedim. gelenin Çağan olduğunu sesinden anlamıştım gülerek kapıyı açtım.
"hoşgeldin" dedim. "hoşbulduk" dedi ve içeri geçti. "dur tahmin edeyim puding yiyodun" dedi. "nerden gördün" dedim. "dudağının kenarında puding var" dedi.
rezil olmuştum.. çok utanç verici gerçekten. silmeye çalıştığım da elimi tuttu. "orda değil" dedi ve eli ile dudağımı sildi. aşırı yakındık ve kalbim hızlı atıyordu. Çağan biraz daha eğildi. yüz hizamiz eşitti şuan. gözlerini gözlerime dikti.
"çok güzelsin" dedi. ve dudağıma yaklaştı. heyecandan gözümü kapattım. dudağımı öpünce ne yapacağımı şaşırmıştım. elini belime koydu ve beni iyice kendine bastırdı.
ben opmuyordum ama o öpüyordu. bi süre sonra geri çekildi. "özür dilerim" dedi. istemediğimi düşünüyordu büyük ihtimalle. kolundan tutup başını eğdim. ve dudağına yapıştım. bu sefer ben onu öpüyordum. ikimizde aynı anda geri çekildik.nrfed nefese kalmıştık.
Çağan alnını alnıma yasladı. "cumartesi günü olan partiye benimle gelir misin" dedi. "partnerin olmami mi istiyosun" dedim.
"evet partnerim olmanı istiyorum" dedi. güldüm o da güldü. ve ikimizde geri adım attık. "ben o zaman gideyim" dedi. ve geri geri gitmeye başladı. ama komidine çarpıp düşünce kahkaha attım.
"neden geri geri gidiyorsun" dedim. hızlıca ayağa kalktı. "seni bi kaç saniye daha görmek için" dedi.
zor da olsa dışarı çıkmıştı. kapıyı kapattım ve daha yeni olanları düşündüm.
belki de bu parti her şeyi değiştirecekti.