28. bölüm

96 12 6
                                    

"baba dur" diye bağırdım. babam hemen frene basıp durdu. "hemen geri dönmemiz gerekiyor. lütfen. bana güvenin" dedim. babam hemen hızla geri döndü. "noldu kızım" dedi babam. "baba şuan açıklama yapamam ama bana güvenmeniz gerekiyor. arkadaşlarım tehlikede" dedim. babam daha da hızlanmıştı.

babamın onları sevdiğini biliyordum. hemde benden çok.

babam durunca etrafıma baktım. "baba yukarı çık" dedim. dediğimi yapıp gaza yüklendi. kulübeye az kalmıştı.

"tamam baba dur. siz burda bekleyin." dedim. "hayır bizde geleceğiz" dedi annem. "anne lütfen" dedim. "iyi peki.. dikkatli ol" dedi annem. arabadan hızla inip koşmaya başladım. kulübenin önüne gelince biri kolumdan tuttu. berattı.

"buraya gelmeyecektin Tuana" dedi. "birak kolumu" dedim. ama o bırakmak yerine beni yere yatırıp boğazıma bıçak dayadı. hareket edemiyordum.

Çağan öldü mü ölmedi mi onu bile bilmiyorum. eğer benim yüzümden öldüyse kendimi asla affetmem..

bıçağı daha da sıklaştırınca ağzımdan acı dolu inleme çıktı. sanırım buraya kadarmış. gözlerimi kapatıp beklemeye başladım. bi tekme sesi gelince gözlerimi açtım. yağız gelmişti. "sana bizimle uğraşmamaniz gerektiğini öğretmediler mi?" dedi yağız sırıtarak. bana döndü. "Tuana içeri koş. Çağani kurtar ben onunla ilgilenirim" dedi. ayağa kalkıp içeri koştum. hepsi kötü haldeydi anlaşılan hepsije kazık saplanmışti. ama durumları cagandan iyiydi.

Çağanin yanına oturup ellerini tuttum. "Tanrım.. elleri neden soğuk" dedim.
"ölmek üzere" dedi leya.
Çağanin başını tutup hafif kaldırdım. "Çağan" dedim. gözlerini açtı. "hadi kanımı iç" dedim. kipirdamadi bile. inatciydi işte.

elime bir tuğla alıp pencereyi kırdım. elime camı alıp koluma sapladim ve Çağanin yanına gittim. kanlar yere damlarken diğerleri kendini zor tutuyordu ama Çağan hareket bile etmedi. "hadi Çağan iç şunu" dedim.

birden vampir dişleri çıktı. koluma hızla dişlerini sapladı. canım acıyordu. ama belli etmedim. gözümün önü kararmaya başladı.

bayılma dan önce tek bir ses duymuştum.

"Çağan dur artık"

"Çağan"

"Çağan yeter"

_____________

gözlerimi açtığımda annemle karşılaştım. annemin dizine yatmıştım. "anne" dedim. "sana bişey oldu diye çok korktuk" dedi annem.

yavaşça doğruldum kolumdaki sargiya baktım. ve korktuğum o soruyu sordum. "vampir oldum mu" dedim. tüm gözler bana döndü. "hayır olmadın. Çağan durdurdu kendini" dedi ülkü.. "yani daha doğrusu tekme yedi" dedi leya. "ne" dedim. "Çağan durmayinca yağız girdi içeri ve tekme yedi" dedi. sırıtarak.

hepimiz gülüştük. "özür dilerim" dedi Çağan. annem ve babam ayağa kalkıp "artık gitmemiz gerek" dediler. "vedalasayim" dedim. "biz disardayiz tatlim cabuk gel" dedi annem.

bu hareketlerine sasirsam da belli etmedim. hepsine tek tek sarılıp vedalaştım. "gitmem gerekiyor artık" dedim. hepimiz birlikte dışarı çıktık. tekrar sarılıp arabaya bindim. "görüşürüz" dedim. hepsi el salladı.

yine kalbime bir ağrı girmişti gitmek istemiyordum. lanet olsun.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin