Çağan geri cekildigin de arkasında duran ulkuyu farkettim. Bizi izliyordu şimdi sen ayvayı yemedin mi tuana? Çağan da arkasını dönünce ufak bi şok yaşadı. "Devam edin ben bakmıyorum" dedi ülkü. Alay eder gibi
"Şeyy ülkü" dedi çağan. Ama devam edemedi. "Sorun yok arkadaşlar" dedi gülerek ve devam etti. "Şuan çok komik duruyorsunuz" dedi daha da çok gülerek. Biz konusmayinca tekrar o konuştu. "Tuana ben seni almaya gelmiştim" dedi. "Neden bi sorun mu var" dedim. "Hayir.. sadece bu gece bizde kalabilir misin diyecektim. Annem ve babam evde yok korkuyorum" dedi. Demek ki vampirler de korkabiliyormus. "Sen bizde kal" dedim. Gülümsedi ve hemen kabul etti. "Ben gideyim o zaman" dedi çağan ve ışık hızıyla ortadan kayboldu.
Eve girdiğimiz de ülkü anneme ve babama selam verdi. Sonra odama geçtik. "Ee anlat" dedi. "Neyi" dedim. "5 dakika önce olanları" dedi. Bişey diyemedim. "A hadi ama tuana biz arkadaşız" dedi. "Biliyorum.. sadece şey.. leyaya ihanet ediyormusum gibi hissediyorum" dedim. "Saçmalama kızım. Onlar sevgiliydi tamam ama artık ayrıldılar. Hislerin için seni suclayamam. Seviyorsan git konuş caganla." Dedi. "Yapamam" dedim. Ülkü gelip elimi tuttu. "Biraz da kendi mutluluğunu düşün" dedi. Haklıydı. "Yapamam" dedim. "yaparsın" dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım.
_________
Bugün hiç caganla konuşmamistim. Yanında da artık oturmuyordum. Çağan yanıma gelip çöktü. "Tuana iyi misin" dedi. Başımi salladım. "Gider misin" dedim. Bişey demeden yerine geçti. Leya arkasını döndü. "Noldu" dedi. "Hiç" dedim ve başımı sıraya koydum. Uyumuşum ulkunun sesiyle gözlerimi açtım. "Dersler bitti hadi toparlan eve gidiyoruz" dedi. Kalkip eşyalarımı çantama yerlestirdim ve çantamı alıp kimseyi beklemeden dışarı çıktım. Leya ve ülkü bağırarak arkamdan geliyorlardı. "Tuana bekle" dedi ülkü. Ama umursamadim. Çağan birden önümü kesti. "Nereye gidiyorsun" dedi. "Eve" dedim. "Neyin var" dedi. "Biseyim yok sadece biraz basım ağrıyor" dedim. Biri kolumu tutunca arkamı döndüm. Leyaydi. "Biseyin var tuana" dedi. Leyadan kurtulup tekrar koşmaya başladım.Birileri mutlu olsun diye daha kaç kez mutsuz olacaktım?