39. bölüm

80 11 1
                                    

"noldu" dedim endişeli bir sesle.

"eve gidelim o zaman açıklarım. çok usumussun" dedi. haklıydı baya üşümüştüm.

eve gelip salona geçtik Çağan bana gözüyle merdivenleri işaret etti. anlamadığım için suratına salak gibi baktım. tekrar merdivenleri işaret etti. galiba yukarı çıkmamı istiyordu.

yukarı çıkıp odama girdim bi süre sonra kapı çaldı. gelen Çağandi. oda yanıma oturdu.

"Tuana şimdi senden bişey isticem" dedi. "buyur" dedim. "odaya iyice göz gezdir. senin olmayan yani sana ait olmayan bir eşya var mı" dedi. neden böyle bişey istediğine anlam veremedim ama bişey demedim ve ayağa kalkıp odayı inceledim.

yaklaşık 15 dakikadır eşyalarıma bakıyordum. ama herşey bana aitti.

"her şey bana ait" dedim. "garip"dedi. korkuyordum artık. birden bir ses duydum. "o ses neydi" dedi çağan. "oda spreyi galiba" dedim. ama aklıma gelen şeyle hemen Çağan döndüm.

"ama benim oda spreyim yok ki?" dedim. şaşırmıştı. hemen ayağa kalkıp odayı incelemeye başladı. bir süre sonra spreyi buldu. içini açtı ama içinde sprey yoktu.

"e bu boş" dedim. "bi dakika belki de başka bişey vardır" dedi. ve arkasını çevirdi. daha önce hiç görmediğim sıvı vardı içinde.

"tabi ya tahmin ettiğim gibi" dedi çağan. "noldu" dedim merakla. "bunun ismi vothf. bir tür zehir o gördüğün herşey bunun yüzünden" dedi.

"ama kim koydu ki bunu buraya" dedim. "bilmiyorum. ama seni burda istemeyen biri. çünkü senin delirip burdan gitmeni istiyor. ya da öldürmek.. bilemiyorum" dedi. iyice ürpermistim.

salona inip bizimkilere herşeyi anlattık. hepsi şok olmuştu. "demek herşey bunun yüzündenmis" dedi aysima.

nedensizce Aysima şüpheli gelmişti bana. Çağan elindekini çöpe attı.

"artık halüsinasyon falan gormiceksin bitti" dedi. umarım bitmiştir. hâlâ içimde sıkıntı vardı..

"ben odama cikicam yorgunum" dedim. "iyi geceler" dedi leya.

yatağıma uzandım ama uyuyamıyordum basım çok ağrıyordu. galiba biraz da ateşim vardı. ve 4 gün sonra parti vardi umarım o zamana kadar iyilesirdim.

odamin kapısı açılınca hızlıca gözlerimi kapattım. "uyudun mu" dedi. gelen Çağandi. gözlerimi açmadım. Çağan gelip yanıma oturdu ellerimi tuttu. "yaniyosun sen" dedi. kısa bi süreliğine dışarı çıkıp geri geldi.

ıslak bezi alnıma koydu. "iyi olacaksın. herşeyi duzelticem söz veriyorum.." dedi ve yanağımdan öpüp dışarı çıktı. gözlerimi açtım. nedensizce mutlu olmuştum. saate baktığımda 1 e geliyordu. uyumam lazım çünkü yarın eve dönüyoruz. ödevi yaptık.

ve Okulun ilk günü bize okul tatil. çünkü yorgun olacağımızı düşünüyorlar.

sabah olmuştu eşyalarımı toplayip aşağı indirdim. Çağan hızlıca gelip elimdekileri aldı.

"hadi arabaya" dedi yağız. arabaya bindik. Çağan, yağız ve leya öne oturmuştu. Aysima ülkü ve bende arkaya oturmuştuk. başımı cama yaslayıp gözlerimi kapattım.

"iyi misin" dedi Aysima. "iyiyim" dedim. "titriyosun" dedi. "birşeyim yok" dedim tekrardan. "istersen hastaneye gidelim" dedi leya. "hayır eve gidelim annemi ve babamı özledim" dedim. "tamam o zaman gidiyoruz" dedi yağız ve arabayı çalıştırdı.

sonunda eve gidiyorduk.

Esrarengiz KasabaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin