Gitme

258 31 36
                                    

İyi okumalar, güzel Leydilerim/Lordlarım.

"Affetmek hep bir duygu gibi gözükülür. Aslında duyguların sona ermesi demektir."

3 hafta sonra

Bazı erkeklere sevmek ağır gelirdi. Kimi, nasıl seveceklerini bilemezlerdi. Sizce bu neden oluyordur? Sevmeyi bilmediklerinden mi? Sanmıyorum. Şu dünyada bazı erkekler vardır ki hayatındaki kadını dünyada tek kadınmış gibi hissettirirlerdi. O kadınlar şanslıydı. Öyle adamlara denk gelmek zordu, çok zordu. Herkes güzel severdi elbette. Ama cesareti olmayanlar sevmemeliydi. Aşk cesaret isterdi ve cesareti olmayanlar yenilirdi. Bu kanıtlanabilir bir gerçekti.

Bazı kadınlar, sevdiği adamların gitmeyeceğinden emin olduklarından onlara 'git' diye bağırırmış. Ama bazı kadınlar ise haklı olmasına rağmen, özür diler ve kendisini affettirmeye çalışırmış. Çünkü bazı kadınlar hiç sevilmemişti. Sevilmeyen kadınlar, en ufak hatada kendisini suçlar, onu bırakmaması için karşısındaki adama adeta yalvarırdı. Bu, onları güçsüz yapmaz. Birisini kaybetmemek için çabalamak güçsüzlük değildir. Herkes sevdiğini kaybetmemek için çabalar. Ama birisi gitmeyi kafasına koyduysa eğer, kimse onu durduramazdı. Çünkü çoktan her şeyden vazgeçmişti. Ona istediğin kadar ağla, yalvar, yakar... Ama yinede gidecekti. Çünkü gidecek daha iyi bir yeri vardı. Senin sevgin ona ağır gelmişti. Bu, onun kaldırabileceği türde bir şey değildi. Bu adam cesaret edemiyordu. Birisini sevmeye cesareti yoktu. Gideceği yerdeki kadını da sevmeyecekti. Onların ilişkisi çıkar ilişkisinden başka bir şey olmayacak. Çünkü o kadın ona senin veremediğin şeyleri veriyor. Senin sevgin masum ve saftı. Ama o kadının öyle değil. Birbirlerini kullandıkları ilişkide aldatma ve benzeri olacak. Buna her ne kadar ilişki denemese de bunun sonu böyle. Sonra seni düşünecek. O beni çok güzel sevmişti diyip geri gelmek isteyecek. Ama sen, eski sen değilsin. O saf kadın gitmiş, yerine mantığıyla hareket eden kadın gelmişti. Onu affetsen bile aynısını yapmaya devam edecek.

Bana göre birisini severken başkasıyla konuşmak aldatmaktı. Bir erkek geçmişinde terk edildiyse, ilerideki ilişkisinde kızı kullanırdı. Çünkü başka bir kız onu üzmüştü ve konuştuğu kızı, sırf onu üzen kızı unutmak için yara bandı olarak kullanır. Bu da konuştuğu kızı 'diğer kadın' yapar. Diğer kadın olmak nasıl bir duygu mu? Aşağılanmış hissediyorsun. Bunu öğrendiğinde ikisinden de nefret ediyorsun ama hiçbir şey yapamıyorsun. Çünkü sevdiğin adama kıyamıyorsun. Ondan nefret ediyorsun ama seviyorsun. Hatta onun sana yazması için göndermeli hikayeler atıyor, üstüne alınacağı yazılar paylaşıyorsun. Ama o bunları hak ediyor mu? Etmiyor. Uğraş, çabala. Ama benliğinden vazgeçme. Benliğin, seni hayatta tutan şey.

Onun sevdiği kız olmak için dua ediyorsun. Ama çoktan onun kalbine başka bir kadın yer edinmiş. Sana yer yok. Seni sevmesi için daha ne kadar uğraşacaksın? Bir insanın aynı anda iki kadını seveceğini düşünmüyorum. Bazen, diğer kadın olmaktansa gitmek daha iyidir. Ama maalesef ki buna çoğu kişinin cesareti yok. Bir umut beni sever diye düşünüyorsunuz. Ama bu olmayacak. Çünkü o zaten birisini seviyor ve onun için acı çekiyor. Onun kalbinde sana yer yok. O kalbin sahibi var. Ona evim dedin ama o ev senin olmadı. Evimi seviyorum dedi ama ev diye bahsettiği sen değildin. Bunları bilmene rağmen daha ne kadar üzeceksin ki kendini?

İnsanlar sevgiye aç oldukları için aldatır. Bir kişinin verdiği sevgi onlara yetmez, daha fazlasını isterler. Aldatan erkekler/kadınlar özgüven problemi yaşayan, ilişkide heyecan arayan kişilerden oluşur. Ben özgüvenli olupta aldatan birisini görmedim. Çünkü kendisine ve karşısındakine saygı duyuyor. O zaten benim diye düşünerek karşısındaki kadına/adama saygı duyuyor. Bunu sözleri ya da hareketleriyle ispatlamasına gerek yok. Bir adamın/kadının gözü senden başkasını görüyorsa bunu zaten hissedersin. İlla hissedecek değilsin ama içine doğar. O ufacık kötü his zaten büyüyüp her şeyi anlamana yardım edecek.

Judia'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin