Частина 8

16 0 0
                                    

   ... Зробивши крок вперед, стоячи до нього спиною я сказала

- це наша остання зустріч. Жаль, що ми так і не поговорили. Чи твої погляди нічого не значили ?
Я не чекала відповіді. Вийшла з ліфту, я була розбита, але якщо він не зміг нічого сказать то мабуть це все.

Двері зачинилися. Все. Це кінець.

Підходячи до дверей я потягнулася до карману, витягуючи ключі, я не втримала їх і вони впали до низу. 
Присівши щоб забрати їх, я відчула теплий подих на своїй шиї. Хтось доторкнувся до моєї руки.

Повернувши голову, я побачила ці очі. Мовчки піднялася і сіла на сходи.
Він повторив за мною. Повернувши голову, вивчав мене, вдивлявся мені в обличчя. Я не спішила повертати голову.

Незнайомий хлопець (н.х)- вибач!
Та- за що- зі здивуванням промовила я.
Н.х- я чекав моменту, хотів зробити це якось особливо, але вийшло все не так, я хочу виправити, давай проведемо цей вечір разом?
Та-я завтра....не встигла закінчить, як він мене перебив.
Н.х- не продовжуй, я все зрозумів, не хочу щоб це зіпсувало нам день. І думати про це.
Та- я маю піти додому....але я обіцяю скоро вийду. Дай мені пару хвилин.
Н.х- тебе провести?
Та- ні- відповіла я навіть не задумуючись. Не бажаючи щоб хтось знав про нас.
Н.х- добре.
Стоячи біля дверей в коридор,де знаходиться квартира, я довго не могла їх відчинити. Відчула що хтось доторкнувся до моєї руки, допомагаючи прикрутити ключ.

Навіть після того, як двері були відкриті ми продовжували так стояти деякий час.
Та:Зачекай мене- я зробила крок, але він не відпускав мою руку. Я повернулася . Чекаючи що він відпустить руку.

Я забігла до квартири, попила води, сказала, що я зайшла саме за цим і ще трішки походжу. Ніхто не встиг нічого мені відпочити, як я зайшла в іншу кімнату, там поправила зачіску, макіяж. І вийшла.

Я повернулася на місце, де ми попрощалися і побачила його, який він не очікуванності повернувся.

Я помітила, що він переживає. Підійшовши до нього, він взяв мене за руку.
Ми зайшли в ліфт. Я повернулася до нього, піднявшись на носочки, наближалася до його вуха сказала
Та- не хвилюйся.
Він повернувся, наші обличчя були зовсім близько. Ми так продовжували стояти

 Ми так продовжували стояти

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

( Ось так, тільки в ліфті)
Н.х- ти також, відповів підморгуючи мені.

Улюблений Сусід Where stories live. Discover now