частина 51

7 0 0
                                    

Сьогодні ми йдемо на святкування збірної України. Там буде дуже багато блогерів, камер, журналістів. Добре, що сьогодні я відпочиваю в цей день, і можу провести його разом з Мішею. Ми зібралися і вирушили до місця святкування. Коли ми зайшли на нас були направлені всі камери.

Нам зробили декілька фото, які розлетілися мережею

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Нам зробили декілька фото, які розлетілися мережею.

Ми прийшли на інтерв'ю для програми світське життя.
КО(Катерина Осадча)- вітаю вас Михайло та Наталія
М- добрий вечір
КО- незабаром вас очікує поповнення в родині. По вашій публікації в інстаграм ми зрозуміли, що в вас буде хлопчик. Розкажіть трішки про вагітність, як ви дізналися?
Т- так, ми очікуємо на хлопчика. Про вагітність я дізналася найперша, декілька днів, можливо тиждень це було таємницею для інших. Я вирішила, якось не звичайно розповісти про це Міші, приготувала йому подарунки, де і було написано, що він скоро стане татом. Вагітність проходить добре.
М- Ташу дуже рідко можна побачити дома, майже ніколи, іноді мені здається вона працює більше ні ж я. Відпочиває тільки ночю. Зараз в нас почалася відпустка, але все одно в неї інтерв'ю, робота, всякі шоу.
Т- ти перебільшуєш.
КО- де плануєте народжувати дитину?
Т- це питання для нас залишається ще відкритим. Але більш за все в Англії.
КО- як думаєте син також буде футболістом.
М- думаю цікавитися він цим точно буде, але якщо ні, то нічого. Він може займатися будь-яким видом спорту.
КО- надіюся ми з вами ще зустрінемося після народження вашого сина. Гарного дня
Т- вам також.

Ми зробили фото з дівчатами

Ми зробили фото з дівчатами

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

М- ну ти звичайно придумала вдягти такі підбориТ- ну, а що?М- нічого, твої та і мої батьки мене вб'ють, що я дозволив тобі на таких підборах ходить

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

М- ну ти звичайно придумала вдягти такі підбори
Т- ну, а що?
М- нічого, твої та і мої батьки мене вб'ють, що я дозволив тобі на таких підборах ходить.
Т- мене також.

Ми лише вночі потрапили додому.
Т- хух, зміну ці підбори.
М- азаххаа, а я казав.
Т- зато, яка я була гарна.
М- ти і так гарна.

Вставши рано, на своїй кухні, я приготувала сніданок, як я за цим сумувала. Свою кухня, мій дім, цей рідний вид з вікна.
М- Ташочка.
Повернувшись я побачила букет квітів,
Т- ааАааАаАааА

Повернувшись я побачила букет квітів, Т- ааАааАаАааА

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Моєму коханню до тебе немає меж 💔

Т- Міша дякую тобі за квіти.
М- це мій обов'язок радувати тебе.
Т- Міш, а поїхали щось купимо для малого.
М- а як ми його перевеземо в Англію?
Т- поштою. Ну ми тільки речі, якісь.
М- ну пішли.

Улюблений Сусід Where stories live. Discover now