Нажаль в Україні ми були всього 5 днів, настав час повертатися додому. Щоб Міша відновився перед початком тренувань.
М- так, на стадіон мені треба буде прийти через 3 дні, тому в нас єсть час відпочити ще тут.
Т- ідеально. Єсть якісь варіанти?
М- я знаю, недалеко гарне місце де можна відпочити.
Т- що за місце?
М- зараз покажу.
Т- о там гарно, поїхали.Весь переліт Арест спав
- хоча б характером весь в мене, спокійний, добрий, розумний.
- я не зрозумів, ти себе хвалиш чи Ареста?
- ахахахаа
- ну по опису, то вилитий я.
- ага, канєшно.....Приїхавши додому, ми зробили те саме, що і Арест, лягли спать.
Прокинувшись поруч, я не знайшла Мішу. Трішки полежавши я вийшла щось все таки дізнатися, де він. Зазирнувши у кухню, я побачила Мішу, що стоїть розмовляє по телефону. Я так зрозуміла, що він домовлявся за наший відпочинок.
- о ти вже встала
- так, після перельоту це саме те, що потрібно
- а ти чому так мало спав?
- пішов з Арестом спать в іншу кімнату, щоб ти відпочила. А в нього були інші плани. Ми з ним погралися, погуляли, та він і ліг спать.
- а ти?
- я не хочу, я ж в літаку спав. І кстаті, збирай речі, будемо їхать скоро вже
- добре.
- а я буду малого готувати.
- харашоПриїхавши я була в захваті від краси, цього місця.
- як тут гарно.
- так.....Розклавши речі, ми вирішили що час піти погуляти, та покупатися в басейні. Спочатку я гуляла з Арестом потім Міша, згодом малий спав біля нас, а ми насолоджуватися один одним.
Звичайно ми зробили фото
Пост:Найрідніший ❤️
- такі чарівні 🤩
- як мило😍
- Арест така бусінка 💗Пост Міші:
Boss 😎
Т- мої чоловіки 💗
- ось хто головний в сім'ї.Ми провели прекрасно два дні на відпочинку, нам пощастило що була гарна погода, тому що вже мав початися сезон дощів в Англії.
М- Таша, я завтра йду на тренування в 8 годин.
Т- добре, що будеш на сніданок?
М- та нічого, я сам все зроблю.
Т- я в такий час спать точно не буду, Арест не дасть 100%
М- ну пограєшся з ним. Всьо давай спать! *Цьом*На ранок, я все таки приготувала йому сніданок, провела на тренування, та зібрала малого для того, щоб вийти на прогулянку.
Я зробила фото, яка виставила в пост:
Mommy ✨
Гуляли ми не надто довго, бо Арест постійно плакав, нічого не подобалося.
- ні, все таки ти повністю схожий на тата, навіть характером. - говорила я Аресту, поки одягала його в домашній одяг
* Відкрилися двері в кімнату*
М- а я говорив що весь в тата.
Т- ага, цілий день робив мені нерви.
М- о тоді це ти! Азазазаа
Тільки Арест почув голос Міші, почав усміхатися.
Т- ні, ну як це називається?
М- азазаза, йди до мене мій перчик.
Я спостерігала за тим, як Міша себе поводить з Арестом і як малий до нього тягнеться.Т- Мішуль, я через 3 дні йду на роботу.
М- а може?
Т- не може, я хочу працювати!
М- добре.Ми поїли, переодяглися і лягли спать.
Моя історія
Sweet Dreams