частина 46

8 0 0
                                    

Я прикинулася рано
Якщо ви думаєте, що я люблю вставить в 6:00 дивиться як встає сонце, і я вся така естетік, то ні. Для мене вставать це найгірше за день. Але це робота.

Ми разом збиратися поки я робила свої процедури Міша зробив пару фото
Його історія:

Ми разом збиратися поки я робила свої процедури Міша зробив пару фото Його історія:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Перевіряє чи на місці наший 🌶️

Я виставила інше фото:

Тут, я ще не зібрала, в піжамі, але яке ж воно естетичне та домашнє❤️

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Тут, я ще не зібрала, в піжамі, але яке ж воно естетичне та домашнє❤️

Вийшовши з номера ми пішли на сніданок, де були одні з перших.
Я взяла кашу і йогурт, та улюблені фрукти футболістів банани.

Ш- якось дуже мало для вас двох.
Т- Міша собі сам візьме.
Ш- я про малого чи малу
Т- ООО, так це все йому, їй. Мені лише йогурт. Перчик весь в батька, перебігає, грає в футбол, не хоче вранці вставать. Бо після ранніх підйомів, починає бути дуже активним.

Я піднялася на верх, взяла свою сумку. Та пішла на поле, де зустріла Владу з Євою.
В- привіт, вітаю вас.
Т- дякую. Привіт Євуся, в мене десь тут мають бути шоколадні ведмежата. Ось, тримай.
В- полюбляєш солоденьке?
Т- я ні, а ось Міша так. В нас весь номер в його солодощах, в його сумці, в моїй, в валізі, повсюди.
В- по ньому не скажеш
Т- та зрозуміло, бо потім він ночує в спортзалі.

Ми ще трішки поговорили, послухали інтерв'ю один одного. Так як хлопці пішли на перерву ми зайшли в середину стадіону та чекали хлопців.

М- пішли в кафе.
Т- побігли.
Я побігла в сторону кафе, що навпроти стадіону. Міша швидко догнав мене, та зупинив.
М- ти колись зупинишся?
Т- всенсі?
М- ти працюєш 24/7, займаєшся спортом, бігаєш, працюєш на 3 роботах. Єсть десь стоп?
Т- Міш ну ти зануда
М- я?
Т- мг, я ж себе добре почуваю. Ти ж розумієш, що з'явиться перчик я можливо місяців 2 побуду дома, а потім в мене єсть свої справи, кар'єра.
М- це вже як ти захочеш, я ж не буду тебе дома заставляти сидіть.
Т- дай цьом! І пішли швидше по морозиво
М- зразу щось поїси, а потім десерт.
Т- окєй.

Поки ми чекали замовлення, вирішили сходить до вбиральні, де і зробили фото
Міша зробив пост

Поки ми чекали замовлення, вирішили сходить до вбиральні, де і зробили фото Міша зробив пост

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Чекаємо магії ✨🪄




Поївши, ми пішли знову на тренування. Мені вже надоїло сидіть, я пішла на поле, там відпочивав Анатолій Трубін, найкращий друг і воротар.
Т- ти зайнятий?
А- та ні, в мене тренування закінчилося, хіба що, як будемо грати то буду зайнятий.
Т- можна я трішки по забиваю штрафних?
А- а тобі відмовляти не можна.
Т- азазазаа отож

Я часто забивала, зважаючи на те, що на воротах стояв найкращий воротар.
Шевченко був в шокє
Шева- нападники навчайтеся в Таші, як треба грать.
М- Госпаді, ти всядешся?
Хлопці- азазазаа
Жора- боїшся конкуренції.
Т- та ні проти нього, я без сильна.
Шева- та я вже сомніваюся. Так все далі тренуємося.
Я ще трішки пограла, і ми з Толіком пішли відпочивати разом з хлопцями.
М- Таша, ну чого я маю постійно дивитися, де ти.
Т- а що мені сидіть на одному місці?
М- я переживаю за перчика, щоб це йому не шкодило.
Т- Міш все що я роблю лише для нього. Ти якийсь суворий став.
М- відповідальним.

Т-Міша, сьогодні дзвонив мій менеджер, по приготуваннях до гендер паті. Я хочу бачити наших рідних тут. Треба якось це організувати.
М- це на мені, і я так розумію збірну ти хочеш бачити всю
Т- ну більшість. І зараз треба буде підтвердити зал, декор, торт, меню, локацію, і нам образи.
М- поїхали

Улюблений Сусід Where stories live. Discover now