Вечір проходив добре, Андрій спілкувався з друзями, яких не бачив давно, я познайомилася з всіма, тому мені було також комфортно в цій компанії.
Я знайшла спільну мову з Мудриком, давно слідкувала за його футбольною кар'єрою.
За весь вечір Мілана була в мене на руках. Ліза декілька разів питала, чи зручно мені?
Ми зробили декілька фото:
*Мене і Мілану видно зразу на фото*😅Переглянувши фото, що в нас вийшли, я виставила одну з них в історію.
*
Сповіщення*
*Вас позначено в історії*Мудрик виставив фото, де позначив мене, я її виставила до себе на сторінку.
На дворі швидко стало темно, всі почали розходиться.
Я з Судаковим сиділа на кухні, ми розмовляли, поки Ліза приймала душ. Всі інші хлопці і Андрій вже спали в вітальні.Ліза приєдналася до нас, я розповідала як ми познайомилися з Андрієм, вони про своє знайомство, Мілану. Лише через час ми лягли спать.
Встали ми рано, зважаючи на те, що лягли доволі пізно.
Всі почали вже їхать по домах. Крім Шапаренка і Мудрика. В них не було ніяких планів, тому вони залишилися з нами. Я, Ліза, Мілана і вони пішли гулять. А Жора і Андрій поїхали по справах.
Мені було дуже цікаво з ними розмовляти, я обожнюю футбол. Вони розповідали цікаві історії.
Ліза мала їхать на фотосесію, тому Мілану залишила на нас.Хлопці вирішили провести мені екскурсію "НСК олімпійський "
Склавши коляску, ми сіли до машини і вирушили на стадіон.
Звичайно я зробила декілька фото:
Я:
Я з Міланою:
Я з Шапаренком:
Я з Мудриком і Міланою:
Ці фото набрали багато лайків, на мене підписалося багато людей, я так розумію фанатів хлопців.