Ми приїхали до мене додому. Привезли подарунок моїм батькам. Вони зустріли нас обідом- вечерею .
Т- хух, я більше не можу. Мені здається я вже все спробувала, що тут тільки єсть.
Мт- наїлася за двох?
Т- за трьох аазазазаха
М- все дуже смачно.
Пт- ми зараз поїдемо по стравах, а ви робіть, що хочете.
Т- ми запросимо друзів.Я вирішила запросити своїх подружок з їхніми хлопцями.
Ми поїхали в магазин, заодно вирішили забрати друзів.
Подруга- п1 п2
Хлопці подруг- хпП1- ааАааАаАааА
Т- привіттттттт, я так сумувала
П1- я такою, госпаді який ти пузатік
Т- азааххаа дякую. Знайом нас з своїм бойфрендом.
П1- це Даня.
Т- я Таша
М- я Міша
П1- ну Мішу я знаю вже.Ми зробили фото:
Як я обожнюю цю дівчину 💘
Ми поїхали до мене додому. Вже готували, як до мене хтось зателефонував
П2- ми вже під'їхали.
Т- добре я виходжу.П2- яка ти гарна, сонце ......
Т- привітик, як же я сумувала за тобою. Ти стала ще кращою. Привіт Влад- підійшовши я обійняла його.Хлопці жарили м'ясо, ми з дівчатами готували.
Коли вони закінчили ми сіли за стіл на дворі.Ми довго розмовляли, тільки о 2 годині ночі, ми розійшлися по домах.
Ранок:
Мт- Таша.......
Т- ма, що таке?- важко вставши з ліжка я пішла на кухню. ААааАаАа привіт
Тьотя- привіт
Ми довго обнімалися. Я розглядала подарунки, які мені привезла тьотя.
Т- дякую...ви ж до завтра залишитеся?
Тьотя- звичайно, я так сумувала за своєю улюбленою дівчинкою.
*Це не лише тьотя, а і моя хресна*Ми сміялися, як тут заходить Міша.
М- добрий ранок-підійшовши він поцілував мене
Т- добрий, я зараз тебе познайомлю з моєю тьотею
М- це та сама тьотя.
Т- такккккк....
М- я Міша.
Т- я про тебе вже знаю.Міша швидко знайшов спільну мову з моєю родиною.
Ввечері ми вийшли на терасу та розпалювали мангал, до нас приєдналися мої сестри з своїми хлопцями .
Я пішла переодягнутися
Мені дуже подобається цей образ. Він дуже ніжний, і якраз для таких літніх вечорів.
Ми старалися, як найкраще провести час, тому що завтра ми вже їдемо в Київ.
Це собака моїх батьків. Я її вже обожнюю, вона цілий вечір не відходила від мене.
Т- я хочу собаку
М- о нам ще собаки не вистачало. Ми ж часто їздимо туди, сюди. З ким вона буде вдома?
Т- я не знаю.....
М- тим більше не всі зможуть жити з маленькими дітками
Т- ну да....але ми пізніше повернемося до цього.Ми їдемо в Київ, де на нас чекають наші друзі.
Т- ці дні такі прекрасні, щирі. Дуже прикро, що ми рідко бачимо наших рідних. Видно, що вони сумують за нами, та і ми. Але добре, що ми все таки знайшли час для того, щоб побути у родинному колі.