Так, як в Міші була відпустка і в мене також, ми вирішили злітати на відпочинок. Ми довго думали куди полетіти. Я дуже хочу в Нью-Йорк, але далеко летіти, я поки що не готова до таких довгих перельотів. Тому ми зупинилися на Італії. Летіти всього 2 години 30 хвилин, єсть моря, і дуже гарне місто для екскурсій.
Зібравши валізи, ми поїхали до аеропорту, там трішки зачекали нашого рейсу та через пару годин були на місці.
Доїхавши до готелю, я так хотіла вже впасти на ліжко.
- хух, ми на місце.
- заморилася?
- трішки єсть, але приймемо душ, одягнемося і підемо дивиться Рим.
- де в тебе так багато сил взялося?
- я обожнюю це місто.Ми пішли дивиться самі визначні місця. Зробивши пару естетичних фото, я виставила їх в інстаграм
Ми в Італії 😎🤪
Мене переповнювали емоції. Я так чекала цього дня. Міші здається так сподобалося це місто, але він частіше дивився на мене
- Міш, розглядай Рим, а не мене.
-мені дуже подобається твоя мила реакція на все. Ти така рада, і це саме головне.
Поцілувавши його, ми по крокували до ресторану- це так естетично
- мені також подобається тут, архітектура просто на вищому рівні
- ммммм......яка смачна паста
- не не знаю.....твоя мені подобається більше. Але, ця тоже нічого така.
- азазвзаза- ооооо- я швидше пішла вперед.
- ти куди?- яка краса.........
- згоден!Ми пішли ближще до нашого готелю, він розташований прямо біля моря.
Поцілунків багато не буває 🤫
Ж- буває, так Міша? 😏
М- приїду, зацілую тебе 😘- Міша я починаю ревнувати тебе до Жори, азазазаазха
- азазазазаза та нічого, звикнеш
- ей!
- жартую.Три дні нашої відпустки пройшли дуже швидко.
Прощавай місто мрії 💘
Вранці ми сіли на літак і полетіли додому, нас зустріли друзі.
Л- ось ви і дома, ми поїхали ви мабуть після перельоту хочете відпочити.
Т- пішли хоча б на чай, ми вам солодощів привезли, подарунків.
Л- ну єслі так, то пішли. Ну як провели відпочинок?
Т- знаєш, це найкраще що було. Ми лише двоє, романтика, поцілунки, обійми, близькість.
Л- так після такого опису, ми з Жорою тоже летимо, азазвзазаЧерез 30 хвилин Судакови поїхали додому. А ми пішли відпочивати.