Ш- я надіюся, що просто спілкування ним і залишиться. А взагалі скільки їй років?
М- Шап, я сказав що просто друзі, значить просто друзі. А скільки їй років я не знаю)
Ш- все, я надіюся ми один одного зрозуміли. Поїхали до мене?
М- ти мене просто ревнував? Аазазаззаа
Ш- да, азазазазза. А взагалі в приставку пограємо.
М- поїхали.В квартирі Судакових
Я лежала на ліжку, коли почула, що двері в кімнату відкрилися і в кімнаті з'явився аромат його парфумів.
- вибач мене, я все можу пояснити. Хлопець ліг, обнявши мене. Я ображалася, але ці рідні обійми мене заспокоїли
- пояснюй!
- розумієш, коли ми їздили з Жорою по справах, то я їздив на роботу. Ще тиждень тому, мені прийшло запрошення працювати в київській компанії, і я не знав як тобі це сказати. Це з'їдало мене з середини. Тому я не контролював себе, бо постійно був на нервах.
Після цього я сіла, він зробив те ж саме.
- мені важко це визнавати, але я відпускаю тебе. Не можу я тримати тебе біля себе, тобі потрібно розвиватися і це твій шанс, я знаю як ти цього хотів. І твій закоханий погляд на Київ.
Андрій просто мене обняв, мої сльози не стихали. Я відчула, що холодні краплі торкнулися мого тіла, хлопець також дав волю емоціям.
- Андрій, давай просто спілкуватися. Відносини на відстані це не наше. На початку відносин в нас був такий досвід, я думаю ти пам'ятаєш що відчувала я і ти. Дамо час подумати один одному. Можливо все таки ми захочемо спробувати ще раз відносини на відстані, але треба час прийняти цю новину.
- я згоден.Ранок
Я встала в 9 годин, тому що обіцяла посидіть з малою. Андрій їхав підписати контракт на роботу, Ліза на фотосесію. Жора їх відвозив.
Ж- Таш, ти також збирайся, і малу збирай, поїдемо в гості і гулять.
Т- добре.
Л- що ми без тебе робили? Жаль, що ти не в Києві живеш, Мілана вже звикла до тебе.
Т- я також до неї. Вона неймовірна. І до вас я також звикла, в Київ закохалася знову. Але навчання.
Л- не будемо про сумне, все цьом. Ми поїхали.
Я підійшла поцілувала в щоку Андрія він мене обняв.
- удачі тобі
- дякую)Ми з Міланою поїли, одягнулися, я зробила собі макіяж.
Вийшла з під'їзду в очікуванні Жори.В машині.
Ж- в вас все добре?
Т- так, ми все вирішили.
Ж- що саме?
Т- ми просто друзі, відносини на відстані ми вже пробували.
Ж- ех...мені подобалася ваша пара, йому дуже пощастило з тобою.
Т- я надіюся ми залишимося з вами друзями?
Ж- так! Ти нам стала дуже близька.
Т- а ми куди?
Ж- до хлопців. Вони мене просили погулять з тобою, так як завтра ти вже їдеш.
Т- азазвзаза, вони класні. Шапа дуже гарний друг, такий веселий, а Міша.....
Ж- а Міша?
Т- також гарний друг.
Ж- так ось ми і на місці.