Сьогодні в нас останій вихідний, далі Міша йде на тренування, а я через два дні йду на роботу.
- Мішуль...а що ми сьогодні будемо робить?
- мабуть продовжимо те, що в Києві поїдемо по речі для малого.
- прекрасна ідея, поїхали.Я швидко зібралася, Міша зробив мені фото для історій:
Зачасту всі звикли до того, що я в класичному одязі, але зараз дуже важлива зручність.Ми 3 години голили по магазинах, звичайно ми купили декілька речей і нам.
- хух, оце справді важко.
- дівчата зачасту люблять шопінг
- але коли ти не на 7 місяці.
- ну це да.
- ну звичайно для тебе пару кг це не важко.
- треба в спортзал ходить
- вже біжу.
- не треба.Сьогодні ми вирішили сходить в кіно. Купили попкорну попити і чекали початку фільму "Хатіко"
Я вже на половині фільму почала плакати і до самого кінця.
- Таш, ти гарний фільм вибрала, щоб половину плакати
- хмх....Міша....я ж не знала, що там прям таке.
- тобі взагалі не можна нервувати
- а я не нервувала. Я просто плакала.На ранок, я зробила патчі. Та вийшла в сторіс щоб розповісти про покупки, які ми зробили вчора.
Історія: По-перше ми купили таку штучку, щоб швидше заспокоювати малого. Його багато хто радив. Єсть ще одна схожа модель, ми також плануємо її придбати, але вже трішки пізніше.
Історія: я вже приготувала столик, де будемо його переодягати, і склала трішки одягу, який ми привезли з Києва.
Історія: купили перший гребінець в його житті, пустушки. Мені здається я такого ще не одну пару куплю.
Історія: склала декілька шаф. В нього скоро буде одягу більше ні ж в мене і Міші.
Я готувала вечерю, як тут прийшов Міша. Поцілував мене і сидів розповідав, як прийшов день.
Його історія:Це фото, я йому скидала сьогодні дньом.
- Так мий руки, і давай їсти.
- добре.
- ну розповідай далі....
- ну і ось.....
.-
.-
.-
- азазазазаза, оце в тебе день. А я положила всі речі малого в його шафу,і все. Вже хочу на роботу. О Шапа дзвонить.
Ш- привіт.
Т, М- привіттттттт
Ш- як там пузожитєль?
Т- як найкраще,вже готується в футбол грать.
М- активний як ніколи.
Ш- весь в мене
М- а ти то тут причому ? Азхххазх
Ш- найкращий в світі хрещений.
Т- то він весь в мене. Постійно разом працюємо з перших місяців.
М- як там тренування?
Ш- в нас ще немає.
М- а як це так?
Ш- ось так.
Т- так їдь в гості.
Ш- може на день. Так ти ж на тренуваннях
Т- я дома ще буду завтра.
Ш- це мені вже треба щас їхать. Я десь через місяць приїду
Т- добре
Ще трішки поговоривши, ми попрощалися і пішли спать.