В 5 ранку ми вже були в аеропорту чекали на Шапу. Я так хотіла спать, але не зустріти я не могла, хоча Міша казав, що я можу спать, він сам поїде.
М- йди тебе обійму.- я підійшла до Міші від обняв мене. Оооо дивися
Я повернула голову і побачила, як до нас біжить Шапаренкооооооооо.
Т- привіт- хлопець обійняв мене, а потім підійшов до Міші
Ш- привіт....який вже великий пузік
М- на наступний раз приїдеш, а нас вже троє.
Ш- було б круто.
М- ну що поїхали додому.Приїхавши Міша провів екскурсію, я готувала сніданок, згодом хлопці приєдналися до мене, та допомагали.
Поснідавши, Шапа повів нас до своєї валізи, де були подарунки нам і малому.
Ш- я не зміг їх не купити. Купував собі взуття і побачив це....Т- які прикольні, я не можу......вже уявляю, як він буде їх носить.
М- Шапа, ну ти канєшно даєш. Тобі вже треба також малого, щоб купляти такі речі, бо ти вже не можеш себе стримати
Ш- азаззаазаха.
Історія Шапи:Вгадайте в кого я?
Всі швидко здогадалися, що він в Англії в нас.
Після перельоту Шапа трішки спав, та і ми з Мішою. Після поїхали на стадіон. Хтось на тренування, хтось відпочивати. По закінченню, ми поїхали в наше кафе, Шапа зразу його впізнав з наших відео, та розповідей.
Ш- це ваше улюблене?
М- так. Скуштуй просто, як тут готують, воно стане і твоїм улюбленим.
Ш- зараз.За вечерею, ми розмовляли про все. Час пройшов дуже швидко. Ми вийшли на вулицю, вирішили що трішки прогуляємося, а потім повернемося по машину.
Ш- тут так гарно.
Т- згодна, але все таки з Києвом нічого не зрівняється.
М- так так.....
Ш- коли в Київ?
Т- я через тиждень.
Ш- ого, а чого?
Т- треба до тата на день народження. Хочу зробити сюрприз.
М- нажаль в мене не вийде)
Т- нічого, вони все зрозуміють, все таки ти матч не можеш відмінити і полетіти.
Ш- не переживай, я її зустріну. Все буде добре.На наступний день, Міша з ранку пішов на роботу, а ми зняли інтерв'ю вдома, а потім пішли в парк.
Т- хух, добре що зняли, бо в мене вже сотні, ні тисячі коментарів, щоб я зняла інтерв'ю з тобою.
Ш- популярність. Так, що поїхали по Мішу.
Т- ага, бо спробуй спізнитися
Ш- азазазаМи звозили Шапу в самі видатні місця. Зробили багато фото і для мене і для хлопців. Їли вуличну їжу, яку ми дуже рідко купуємо. Ми і не помітили, як пролетіли 5 годин. Вже час їхать додому, бо в Шапи сьогодні літак.
Т- так жалко, що ти приїхав всього на 2 дні.
Ш- робота, я тепер чекаю вас
М- постараємося.Ми довго прощалися, але прийшов час йти на посадку.