Ранок сьогодні в нас був дуже веселий. Прокинулися всі в 6 ранку тому, що так вирішив Арест. Через 15 хвилин він вже спав, а всі інші ні. Я та Лада вже готували на кухні, декілька хвилин тому ми тільки вийшли з душа, хлопці пішла його приймати( в нас дві винних кімнати) швиденько приготували, тости з авокадо, каву та чай.
М- так...,які плани на день?
Т- давай трішки ще покажемо місця Ладі з Педрі.
Л- я дуже хочу на стадіон....
П- поїхали зі мною на тренування?
Л- ваша команда ще тут?
П- так, наступні ігри в нас ще не скоро та і летіть зразу після матчу не варіант, тому ми залишилися тут, але тренування ніхто не відміняв.
Л- ну, якщо ти пропонуєш, то чому ні?
М- добре, тоді напишеш коли будете вільні і ми також приїдемо, але за годину і більше попереджуйте.
Т- так, бо мені треба зібратися
М- а тоді ви поїдете і мабуть хай починає збиратися....
Л,П - азазазазаа
Т- що ви смієтеся? Я не довго збираюся!
Я встала та пішла до малого
М- Таша, ти що образилася?
Л- огооо, оце ти попав)Я забрала малого та вийшла на кухню.
Т- я не ображаюся! Малий встав просто.Всі кушали, а я гуляла з малим, бо він тільки прокинувся, та не хотів ні з ким більше комунікувати.
Історія Лади:
Будні мами 💗
Лада і Педрі пішли збиратися, Міша забрав малого, я нормально сіла поїла. Сьогодні приїде няня на декілька годин, поки ми погуляємо з друзями.
Лада:
Ми з Педрі їдемо на поле, я трішки здивована що моя мрія стає реальністю.....всю дорогу ми говорили, як виявилося в нас багато спільного. На полі, я уважно дивилася за тим, як кожен гравець працює. Через 2 години все закінчилося.Фото яка Педрі прислав їхній фотограф:
Л- які ми тут класні.
П- так....можна я виставлю?
Л- так звичайно.
Таша:
Я поклала малого спать і ми поїхали до ресторану.Моя історія:
Історія Лади:
В очікуванні Мудриків 💙
Ми круто провели цей вечір, відпочили.... Лише о другій ночі повернулися додому.
Коли ви не бачитеся місяцями, і тут тиждень разом, то фотографій буде ДУЖЕ багато!