Вставши, я зробила водні процедури, поснідала, та чекала приїзду батьків.10:00
Коли батьки приїхали, ми пішли до кафе, чекаючи Андрія. *Я надто переживала за їхнє знайомство*
Поглядом я зустріла його, запрошуючи до нас. Все пройшло добре.
Провівши батьків ми вирішили погулять в двох.
- думаєш, я їм сподобався?
- так
- добре.....
- а ти говорив, що готовий, не будеш переживать
- ну трішки можна. Ти вільна завтра?
- так, а що????
- в мене єсть для тебе сюрприз.
- ого....добре.Погулявши, ще трішки ми розійшлися.
Наступного дня ми зустрілися.
*Сидівши в таксі*
- куди ми?
- дізнаєшся.
- добре....Під'їхавши до вокзалу, я зрозуміла, що ми кудись їдемо.
Сівши в потяг, я обрала місце біля вікна, щоб дивиться, як змінюються краєвиди за вікном.
Через декілька хвилин ми вже були на місці. І я зразу зрозуміла що ми в Києві. ААААААААААА
МЕНЕ ПЕРЕПОВНЮВАЛИ ЕМОЦІЇ- я така радаааааааааа .........
- азахахха, я не очікував таких емоцій
- я обожнюю це місто, воно просто неймовірне.
- я також....
-так.....які в нас плани?
- ну це поки що таємниця.
- а, що мені одягати?
- все щоб було зручно тобі, краще штани і футболку.
- добре)Приїхавши в квартиру, ми переодягалися, так як ми спізнювалися в мене не було часу запитувати, чия це квартира?
*20хв*
- ми на місці!!!!!
Я не могла вимовити ні слова, в мене просто перехопило дух.
- це НСК олімпійський??????? ааАааАаАааА 😭
-так, я знав як ти хочеш побувати тут.
- зачекай, сьогодні ж грає збірна?
-ну да)
- все побігли!Ми сиділи на трибунах, в очікувані коли на поле вийдуть команди.
* В мене було багато емоцій, від радості, до хвилювання*
Почався матч, моє серце просто завмерло,всі 90 хвилин, як секунда.
Матч закінчився.
- я вдячна тобі, що ти все зробив це для мене. Ти ж знаєш на скільки я обожнюю футбол. Дякую!
Пішли!
Ми йшли по зовсім іншому коридору.
Але я не звертала на це увагу.- привіт ( почули ми спереду нас)
- привіт, Андрій швидше по крокував в сторону, де почувся голос. Привіт Жора!
-привіт Андрій
*Я була в шокє*
- так знайом мене з цією чарівною дівчиною, яка змусила тебе приїхать сюди.
- це Таша, а це....не встиг хлопець закінчити, як я сказала
- Георгій Судаков
- ООО, все Андрій пока! Дівчину залишай, вона мені подобається.
- азхххахх
- ей! Андрій зробив вигляд що образився.
- так Таша, ти мабуть не знаєш наші плани. Зараз ми там зберемося і їдемо до мене, там дружина з донькою і мій друг буде і не один. Тільки зараз я зберуся.
- добре
Жора пішов збиратися, а ми до його машини.- а тепер розповідай, звідки ти його знаєш?
- ну він мій брат, можливо того його і знаю?
- в тебе тільки сестра!
- так, це двоюрідний. Але ми з ним все дитинство провели разом. Я знайомий з всіма хлопцями з його команди.
- ага.....добре.
* Я була трішки здивована, і мабуть трішки засмучена, що скільки часу він тримав це в таємниці від мене)*Ж-ну, що поїхали. Хлопці скоро приїдуть.
- поїхали
-так)Зайшовши до квартири, нас зустріла Ліза з донечкою.
Т- привіт!
Л- привіт, це та дівчина про, яку мені вже хлопці все розповіли.
Т- мабуть 😅Ми почали готуватися до "вечірки". Хлопці ставили стіл, Ліза замовляла їжу, я поставила посуд.
Мала почала капризувати, і всі були зайняті, я пішла її заспокоювати. Я хотіла потримати її ще з того часу, як вперше її побачила.Ліза зробила фото і виставила його в історію.
Л- ви такі миліііііі....і ти їй подобаєшся, вона рідко в кого така спокійна.
- така неймовірна дівчинка, гарнюня 😍
Ж- вся в мене
Т- 100% АЗАХВХА
Ж- що ти смієшся, так і єсть.
Л- да да, хлопці давайте допомагайте! *Доставка вже приїхала* бо щас гості прийдуть.* Почувся дзвінок і я пішла відкривати двері на руках з малою*
- привіт- сказала всі хлопці по черзі. ( Трубін з своєю дівчиною, Шапаренко, Бондаренко з дівчиною і....)
Т- привіт
Мудрик- де взять дитину, щоб в неї була така няня?
Т- ой, коли в тебе буде дитина, не думаю, що твоя дівчина буде рада такій няні.
М-......
Т- проходь, не стій в дверях!