частина 48

9 0 0
                                    

- УРАААААААААА



Позаду нас ми побачили синій колір

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Позаду нас ми побачили синій колір.

Я просто почала стрибати від радості в обіймах Міші, ми були дуже радііііі.....

Ми провели круто час з рідними.  Вирішили виставляти фото на наступний день. Тому що пізно потрапили додому.

Т- Міша, я не можу повірити в нас буде син. Але він так і залишиться перчиком.
М- я дуже радий, будемо разом грати в футбол, допомагати мені.
Ми зразу зробили всі потрібні процедури і лягли спати.

Ранок.
Вставши я пішла до ванної, зробила ранкові процедури і пішла готувати сніданок. Чекала Мішу і почала виставляти фото.
На моїй сторінці і на його.

💙Воу💙

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

💙Воу💙

Історія.

Я довго розповідала, як ми провели вчорашній день, я надіюся що всім сподобалося

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Я довго розповідала, як ми провели вчорашній день, я надіюся що всім сподобалося.

В нас продовжується збірна, але сьогодні я з ранку приїхала на 3 години. А потім поїду до батьків і проведу їм екскурсію. Через пару годин до нас приєднається Міша. Його сестра з малими сьогодні їде додому. А батьки приїхали всього на 3 дні. І його і мої.

Спочатку ми зайшли в кафе, де поїли трішки поговорили. Я показала всі найкращі місця. До нас приєднався Міша, ми показали наший будинок, в якому ми поки що не живемо, бо зараз збірна. Та провели його сестру. Мої сестри приїхали всього на день, тому вчора ночю вже летіли назад. Дуже жаль, що в всіх робота і вони поспішають, не було часу провести разом.

Ми замовили українську екскурсію батькам на завтра зранку, в обід ми зустрінемося, потім знову на тренування і приготуємо вечерю разом.

Мм(мама Міші)- ти як? Міша допомагає тобі?
Т- так, звичайно. Я добре, малий ще краще.
Мм- малий тут народиться, чи все таки в Україні.
Т- це питання, залишається відкритим. Тут знають вже все про мене, малого, а там.... Але хочеться щоб було громадянство українське, але і англійське не завадить. Ми ще думаємо над цим.
М- більш логічніше було б тут народити.
Мт (мама Таші) - дома звичайно було б легше, ми б допомагали, а так ви тут одні, перша дитина буде важко.
Т- нажаль, але ми ж не можемо все кинуть і поїхать в Україну. Я то можу, але погодьтеся дивно, що Міша тут буде працювати, а я там виховувати малого.
М- а що, ідея
Т- я щас тобі дам, давай я буду працювати а ти з малим там погуляєш?
Мм- та ви ще будете битися за те щоб довше потримати на руках його.
Т- ну якщо битися, то я виграю.
М- азазазазза 100%

Ми поїли і поїхали в готель.
Завтра батьки їдуть додому, тому ми встаємо дуже рано, щоб в 6 годин вже бути в аеропорті.

Улюблений Сусід Where stories live. Discover now