"A proč tam musíme?" promluvila šišlavě Darcy a znovu si k sobě přitáhla malého medvídka, kterého od něj dostala v den, kdy jsme ho viděli naposledy. "Darcy, ten muž pro mě hodně znamenal." Řekla jsem ji přísně. "A proč jsem nemohla být doma s tátou?" znovu se zeptala. Její období a proč? začalo nedávno a já už bych si moc přála, aby zmizelo. Harry z toho má děsnou srandu, jelikož on s ní netráví většinu dne jako já. "Táta šel do práce," zamumlala jsem, ale sama jsem si tím nebyla jistá. Poslední měsíc někam stále chodí, ale ne do práce. Tím, že se nám narodila Darcy a my se vzali se hodně změnilo. Na příklad existence One Direction - kluci si otevřeli vlastní nahrávací společnost a zpívat už nezpívají. Mrzelo mě, že je to kvůli nám, ale všichni mi tvrdí, že není.
"Mami, a proč ten pán spí tady a ne ve své posteli?" ptala se. Ten pán byl můj strýc ne-strýc. "Zlato, v období každého člověka přijde čas, kdy už nebude moci spát ve své postýlce, ale tady. Víš?" zeptala jsem se ji a ona přikývla. Opatrně jsem na Tomovo hrob položila kytici sudého počtu květin. "Chybíš," šeptla jsem a pohladila jsem jeho fotografii. Darcy mě napodobila a také fotografii pohladila. Ale ona nechápala, proč to dělá ne rozdíl ode mě.
"Tatí!" vykřiklo to malé kudrnaté stvoření, pustila nákupní tašku, které se pouze držela a rozeběhla se za Harrym. Ten ji okamžitě chytil do náruče a odešel s ní do obýváku, kde si začali povídat a hrát si. "Taky tě zdravím, lásko. Ano, mám se dobře a ne, nemusíš mi pomáhat s tou těžkou taškou." Brblala jsem si pro sebe při cestě do kuchyně, kde jsem chtěla vybalit nákup, ale našla jsem tam něco, co jsem nechtěla v životě vidět. Žádost o rozvod bylo napsáno na vrchní straně papírů. Zmateně jsem vyklidila nákup a poté jsem odešla do naší ložnice.
"Lott?" ozvalo se okolo páté hodiny od dveří. Pouze jsem zvedla hlavu od plyšového medvěda, kterého jsem svírala v ruce. Ani nevím, k jaké příležitosti jsem jej dostala, ale dostala jsem ho. "Hm?" zeptala jsem se a hlavu jsem znovu sklonila. "Darcy má hlad," řekl, zavřel za sebou dveře a přistoupil ke mě. Rychle jsem vstala, obešla ho a vydala se za mnou dcerou do kuchyně. "Čau kočko," mrkla jsem na ní a vyndala jsem z lednice sýr a salámy, abych ji mohla udělat obložený chléb. "Mami? Proč už se s tátou nemáte rádi?" zeptala se, když jsem krájela chléb. "Au," zavrčela jsem a rychle jsem strčila pořezanou ruku pod vodu. "Mami!" křikla Darcy tak hlasitě, že přinutila Harryho, aby seběhl dolů ze schodů. "Lottie? Jsi v pořádku?" zeptal se a pomalu ke mě přistoupil. "Udělej ji chleba." Zavrčela jsem na něj a rukou zamotanou v utěrce jsem se vydala do horní koupelny, kde jsem si ruku patřičně ošetřila.
"Mami, ty umřeš?" zeptala se mě Darcy, když jsem ji ukládala do postele. "Zlato, jak jsi na to přišla? Já neumřu." Usmála jsem se na ni a pohladila jsem ji po její smutné tváři. "To jsem ráda," natáhla se pro pusu, poté objala plyšové zvíře a zavřela své oči. "Dobrou noc," šeptla jsem, dala jsem ji polibek na čelo a vydala jsem se do ložnice.
"Kde to mám podepsat?" zeptala jsem se Harryho, který seděl za stolem a něco sepisoval. "Co máš podepsat?" zeptal se zmateně a vstal ze židle. Oči se mi konečně začaly zalívat slzami, ale nechtěla jsem to na sobě dát znát. "Harry, já jsem tou žádost viděla. Nemusíš ji přede mnou schovávat. Já moc dobře vidím, jak se poslední měsíc od sebe odcizujeme, takže tě chápu." Mluvila jsem a chtěla jsem pokračovat, kdyby mě svými rty nezastavil. "Ty se chceš rozvést?" zeptal se nyní on rozklepaně. Jako bych mu ublížila. "Nechci, ale jestli to tebe udělá šťastným, tak jsem schopná sobě tímto ublížit." Přiznala jsem se mu a on mě opět políbil. "Zlato, nemám v plánu tě takto opustit. Ta žádost je pro mého kolegu, který nechtěl, aby to někdo věděl, dokud si tím nebude na sto procent jistý." Přesvědčoval mě, ale já si nebyla jistá, zda mu věřit.
"Lžeš," řekla jsem pevně rozhodnutá. "Fajn, Louis se chce nechat rozvést!" zavrčel na mě naštvaně. "Aha," řekla jsem. Bylo to jediné, co jsem dokázala říct.
"Proč jsem sakra taháš Louisův rozvod, když se bavíme o jménu pro dítě?" zeptal se mě Harry, když jsem seděla na gauči a přemítala jsem seznamem jmen pro děti. "Protože díky tomu, že se Louis rozvedl a vzal si Emily, čeká naše jediná dcera dítě." Šeptla jsem a přejela jsem svou starší rukou po té jeho. "Už jsme staří," zafňukal a poté mě objal. "Je nám jenom padesát," pohladila jsem ho po jeho zbytku vlasů a poté ho nechala, aby mě políbil.
Díky, Dee xx
ČTEŠ
Let's pretend...
Fanfiction"Cože? S ním?" vykřikla jsem zděšeně, když jsem ho viděla. "Tome, to mi nemůžeš udělat! Já myslela, že jsme přátelé!" byla jsem vyděšená a naštvaná. "No tak, Charotte. Vždyť je to jen na půl roku." - "Vždyť se nesnášíme, děláme si naschvál a já mu m...