Beginning...

801 37 0
                                    

Aik naye Subah...

"Tuo kahani kuch...is tarah shoro hoti hai ke phuspag or karishma singh subah thaney janey ke lye ready ho rahey hotey han..."

KS: (nashta banatey hue) Phuspag jaldi kijye...warna late hojayengey...

Phuspag: Han...Han...arahey han...

"KS nashta lakar table per rakhti han..."

Phuspag: (jali hue roti dekh kar) Yeh kya hai?

KS: Nashta hai or ka?

Phuspag: (heerani se) Aysa nashta?

KS: Tuo ab hum ka karen....jo malaika chuti per chali gaye...humsy jo ban sakta tha jaldi jaldi mein humny woh kiya....Hum ja rahey han...ab humey bhi ready hona hai...

"Phir KS uth kar room mein chali jati han..."

Phuspag: (nashtey ko dektey hue) Kya karen hum is nashtey ka...yeh tuo khaney ke qabil bhi nahi hai... Hum sahi boltey han...Hamarey lalla...ke tuo na bhag hi phut gaye....

Dosri Taraf

MS ke ghr mein 

"Ammi nashta lakar table per rakhti han..."

Ammi: (awaz detey hue) Haseena...aja nashta karley...

MS: (room se awaz detey hue) Arahey han ammi...

"MS room se bahar atti han..or table per beth kar nashta karney lag jati han..."

"Phir MS....rashta karkey thaney janey ke lye nikal jati han...."

"MS....ke ghr se nikalney ke thori hi deer baad ghr ki door bell bajti hai....ammi darwaza kholti han....darwazey ke bahar aik box paar hua hota hai....ammi ussy heerat se uthati han or idhar udhar dekhti han...lykin as pass koi nahi hota..."

"Ammi...box lekar ghr ke andar atti han...or phir MS ko phone karti han...MS thaney mein apny room mein hoti han...or baqi sab log bhi wohi hotey han..."

On Call

MS: G Ammi?

Ammi: Haseena tuony kuch order per mangwaya tha kya?

MS: (heerani se) Nahi Ammi... Kyon?

Ammi: (heeran hotey hue) Acha....

"Ammi soch mein par jati han..."

MS: Kya hua ammi?

Ammi: (apni sochon se bahar nikaltey hue) Woh...darwazey per koi aik box chor kar gaya hai... humey laga tuony kuch mangwaya hoga...

MS: (KS se) KS....apny ghr per kuch bheja hai kya?

KS: (heerani se) Nahi MS...Ka hua?

MS: (KS se) Ammi bol rahi han...ke ghr per koi box aya hai...

MS: (ammi se) Ammi...us per kisi ka naam likha hai kya? Ya koi letter waghaira...

Ammi: (box per check kartey hue) Nahi...tuo...

MS: Acha...ap aik kam kijye ap ussy side per rakh dijye...hum ghr arahey han...ap ussy har giz kholney ki koshish mat kijye ga...

Ammi: Thek hai...

CALL ENDS...

MS: Humey ghr jana hoga...

KS: MS...hum bhi apkey sath chalengey...

MS: Chaliye...KS...

Phuspag: (MS or KS se) Sambhal kar...

Santu: MS...hum ka bomb squad se baat karkey rakhen?

KS: (Santu se) Santu... Ka kha rahi ho tum ajkal...

Santu: Singharey...

KS: Tabhi...

KS: (MS se) MS...hum ka keh rahey ke santu thek keh rahi hai...backup mein bomb sqaud ko rakhtey han...

MS: Chaliye thek hai....

"Phir KS or MS dono MS ke ghr janey ke lye nikal jatey han..."

"Lykin yeh kya....jaisey hi MS or KS MS ke ghr pohanchtey han...woh dekhtey han ke MS ke ghr ka darwaza khola hua hai...dono yeh dekh kar heeran hojatey han..."

"MS...fooran se ghr ke anadar bhagti han....or dekhti han...ke sab kuch bikhra para hua hai...Phir KS or MS dono sarey kamron mein ammi ko dhodntey han....lykin woh unhy kahi nahi milti...."

TO BE CONTINUED

ENJOY GUYS

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now