Previously
MS: (heerani se) Chip unkey pass hai matlab?
Santu: MS... matlab ke...
KS: (santu ki baat cut kartey hue) Nahi... Nahi MS... kuch nahi... ap aram kijye na.. kahey itna load le rahi han... hum han na... hum sab dekh lengey...
Continue
KS: Yeh sab ap hum per chor dijye...
MS: (foran se) Aik mint KS... ruk jaiye...
MS: (santu se) Santosh sharma ap batiye kya baat hai?
"Santu... KS ki taraf dekh rahi hoti hai..."
MS: Santosh sharma.. KS... apko kuch nahi kahengi.. ap bataiye humey pori baat kya hai?
MS: (KS se) KS... ap bech mein kuch nahi bolengi...
KS: (nazrein jhukatey hue) G MS...
KS: (billu se ahista se) Beta... tum tuo ab bacho humsy...
MS: (santu se) Santosh sharma boliye...
"Phir... santu MS ko sari baat batati hai..."
MS: (heerani se) Per santosh sharma humny tuo apko chip di hi nahi thi.. tuo yeh sab?
Santu: G MS... woh blank chip thi... thaney se nikaltey hue.. insp vikram ne mujhy aik fake chip sath mein rakhney ke liye bola tha...
KS: (foran se) Tuo santu yeh sab tum humko pehley kahey nahi bataye...
Santu: Woh madam... itni tension chal rahi thi... tuo...
MS: (foran se) Aik mint... aik mint.. tuo iska matlab manoj ke passs abhi fake chip hai... right?
Santu: G MS...
MS: Well done Santosh sharma... apny right time per right decision liya...
Santu: Thankyou MS...
MS: (KS se) Insp vikram kahan han? Humey unka shukriya ada karna chahiye hai... kyoke unhi ki wajah se hamarey pass abhi bhi chance hai ke hum manoj ko pakar saktey han...
KS: MS.. woh... darasal baat yeh hai...
MS: Kya baat hai KS? Humey sab bataiye...
KS: Woh MS... darasal unka van mein blast hogaya or unkey officers usmein...
MS: (foran se) Kya? Yeh sab kaisey hua?
"Phir... KS... MS ko sari baat batati hai..."
MS: (foran se) KS... aik kam kijye ap insp vikram ko phone kijye or pata lagaye ke woh is waqt kahan han? Or wahan ki ab kya situation hai?
MS: (dil mein sochtey hue) Waysey bhi... humey unsy aik buhat zarori baat karni hai...
KS: G MS...
Dosri Taraf
"Manoj apny godam mein hota hai.. or woh chip dekh kar khush horaha hota hai..."
Manoj: (muskuratey hue) Ab tak.. tuo un mahila police thaney walon ka kam tamam hogaya hoga... chip bhi merey hath agaye... or kam bhi pora hogaya... hahahaha...
Manoj: Bas aik baat ka mujhy afsoos raheyga Haseena malik... ke tumny merey itney mahino ki mehnat fail kardi... waysey manna pareyga tumhy... un masom logon ko bachaney ke liye tumny khud ki jaan dao per lagadi...
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...