Box ka Raaz..

573 34 4
                                    

Previously

"Phir KS or MS dono MS ke ghr janey ke lye nikal jatey han..."

"Lykin yeh kya....jaisey hi MS or KS MS ke ghr pohanchtey han...woh dekhtey han ke MS ke ghr ka darwaza khola hua hai...dono yeh dekh kar heeran hojatey han..."

"MS...fooran se ghr ke anadar bhagti han....or dekhti han...ke sab kuch bikhra para hua hai...Phir KS or MS dono sarey kamron mein ammi ko dhodntey han....lykin woh unhy kahi nahi milti...."

Continue..

MS: (pareshaan hotey hue) Ammi kahan han ap?

KS: MS... humny har jagah dekh liya mgr ammi kahi nahi milli...

"MS.... ki ankhon mein anso ajatey han... woh khud ko sambhal hi nahi pa rahi hoti... dosri taraf KS bhi buhat pareeshaan hojati han..."

KS: (MS ko sambhaltey hue) MS.... ap pareshaan mat huye... hum zameen asman aik kardengey lykin ammi ko dhond nikalengey...

"MS.... ko kuch samajh nahi araha hota ke ab kya karein... itni deer mein phuspag ka KS ko phone ajata hai..."

ON CALL

Phuspag: Kya hua? Wahan sab thek tuo hai na?

KS: (dabbi hue awaz mein) Phuspag... woh....

Phuspag: Ary... jaldi kehiye na... yahan hamari jaan sokh rahi hai...

"Phir KS phuspag ko sari baat batati han..."

Phuspag: (heerani se) Kyaa...aa..

Phuspag: (KS se) MS... kahan han... Woh thek tuo hai na?

KS: Phuspag... unka halat bilkul thek nahi hai... woh bas jab se chup chap bethi hue han...

Phuspag: Hum wahan arahey han... 

KS: Thek hai... Phuspag...

CALL ENDS...

"Phir KS... MS ke pass jati han... or unhy tasalli deney ki koshsih karti han.... Phir MS apny apko sambhalney ki koshish karti han.... "

MS: (apny anso saaf kartey hue) KS... aik kam kijye apko woh box yaad hai... jiskey barey mein ammi bol rahi thi...

KS: G MS... 

MS: Ap... aik kam kijye... us box ko dhondney ki koshish kijye... humey yaqeen hai ke humey koi na koi suragh tuo zaror mileyga...

KS: G MS...

"Phir KS or MS dono porey ghr mein box dhondney lag jatey han..."

KS: (dil mein sochtey hue) Ammi... hum apko kuch nahi honey dengey... jisne bhi apkey sath yeh kiya hai na... usko tuo hum zinda nahi chorengey... bas aik baar aik baar woh hamarey hath lag jaye...

" KS... ko woh box ghr ke bahar dustbin mein para mil jata hai..."

KS: (chilatey hue) MS... MS... yahan aye jaldi...

"MS... foran se ghr ke bahar atti han..."

KS: (dustbin ki taraf ishara kartey hue) Yeh dekhiye MS...

"KS or MS dono gloves pehantey han... or us box ko dustbin se bahar nikaltey han... itni deer mein phuspag bhi wahan pohanch jati han..."

Phuspag: (box ki taraf dekhtey hue) Yeh kya hai... MS?

MS: Humey nahi pata phuspag.... jahan tak humey lagta hai yeh wohi box hai...

KS: (box ki taraf dekhtey hue) Per MS... yeh tuo pora jal gaya hai...

"MS... box kholti han... box mein aik kaprey ka peice hota hai.... jisper likha hota hai..."

"I am back... Haseena"

"Yeh dekhtey hi MS ki hath se box chot jata hai... or woh ghabra jati han..."

KS: MS... ka hua?

MS: (kuch bol hi nahi pa rahi hoti)

KS: MS... Humey bataye kon hai yeh topa insan... 

MS: Phuspag... KS... ap dono jaiye yahan se....

KS: Per MS...

MS: (chilatey hue) Humny kaha jaiye...

"Phuspag or KS dono buhat daar jatey han... kyoke unhone MS ko issy pehley kabhi itney gussey mein nahi dekha..."

Phuspag: (KS ka bazo pakartey hue) Chaliye.... ap...

KS: Per phuspag.... hum MS ko aysey akela nahi chor saktey....

Phuspag: (KS se) Unko thora time dijye... ap chaliye hamarey sath....

"Phir KS or phuspag wahan se chaley jatey han... adhey raaste mein KS rickshaw rokti han..."

KS: (Phuspag se) Phuspag... ap thana chali jaiye hum thori deer mein attey han...

Phuspag: Mgr... ab ap kahan ja rahi han... 

KS: Phuspag... kahan na hum attey han...

Phuspag: (dil mein sochtey hue) ke ab... yeh tuo hamari sunnengi nahi...

Phuspag: (KS se) Acha.. mgr jaldi ayega...

KS: G...

"Phir Phuspag wahan se thaney chali jati han..."

To be Continued

ENJOY GUYS

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now