Emotional KS

428 29 6
                                    

MS: (gussey mein) Hum.... ab aik gang ke sath kam kartey han.... humny police ki nukri chor di hai... tuo ap humey dhondney ki koshish karna chor dijiye...

CALL ENDS...

"MS... ki yeh baat sunkar KS chonk jati han.... unko MS ki baat per bilkul yaqeen nahi araha hota hai... KS khud ko sambhal hi nahi pa rahi hoti...."

Continue...

"Dosri taraf thaney ke andar phuspag dekhti hai... ke Karishma madam pata nahi kyon bahar gaye han... woh KS ko dekhney bahar atti han tuo dekhti han... ke KS bilkul hosh mein nahi han...."

"Phuspag... jati han or KS ko hilati han..."

Phuspag: (KS ko hilatey hue) Arey... kya hogaya apko? Sab thek tuo hai na?

"KS... apni sochon se bahar attey hue... Phuspag ki taraf aysey dekhti han ke bas abhi unhy koi kuch boley or woh abhi ro dein..."

Phuspag: (pareshaan hotey hue) Arey... Kya hoagaya? Bataye tuo sahi?

"KS... phuspag ki taraf dekhti han.... or kuch bhi boley baghair apni bike start karti han...."

Phuspag: (pareshaan hotey hue) Ap kahan ja rahi han is waqt? Hua kya hai? Kuch tuo bataye humey?

"KS... phuspag ki kisi bhi baat ka koi jawab nahi deiti... woh bas bike start karkey wahan se chali jati han..."

"Phuspag pareshaan hotey hue... thaney ke andar jati han..."

Cheetah: Kya hua phuspag? 

Phuspag: Humey nahi pata... cheetey... lykin humey unki halat sahi nahi lag rahi... unki shakal dekh kar aysa lag raha tha ke... kuch tuo bari baat hai... jo woh bol nahi pa rahi... humey dar hai ke woh kuch kar na bethein.... or ab tuo MS bhi yahan nahi han jo unhy sambhal lein.... 

Cheetah: Phuspag... ap Karishma madam ke pass jaiye... hum yahan santug ke pass ruktey han...

Phuspag: Hum chaley tuo jaye... mgr humey yeh bhi tuo nahi pata na ke woh gaye kahan han...

Santu: (foran se) Phuspag... mein karishma madam ki location track karti hon.... 

Santu: Cheetey woh thaney ka laptop lekar a zara... Cheetah: G santug...

"Cheetah laptop lekar atta hai... or phir santu KS ki location track karti han..."

Santu: (foran se) Phuspag... woh shooting area gaye han... 

Phuspag: (heerani se) Kya? Shooting area.... 

Santu: Han... phuspag...

"Phir... phuspag thaney se shooting area janey ke liye nikal jati han..."

"Hint: Shooting area means jahan police apney gun shot ki practice karti hai..."

Shooting area

"Phuspag... shooting are pohanchti han... or dekhti han... ke KS bas fire per fire kar rahi hoti han... unka sara gussa bas shot per hota hai..."

"Phuspag... KS ke pass jati han... unka hath pakar kar... unko shoot karney se rukti han..."

Phuspag: (pareshaan hotey hue) Idhar dekhiye hamari taraf...

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now