KS worried for MS

173 25 4
                                    

Previously

MS: (heerani se) G kehiye...

Officer 2: (warrant dekhatey hue) Hamarey pass akey... khilaf arrest warant hai... Apko hamarey sath chalna hoga...

MS: (heerani se) Arrest warrant?

Continue

Officer 1: G humey tip mili thi.. ke apny... apny ghr mein ghair kanonni aslah chupa kar rakha hua hai.. or ghr ki talashi leney per.. woh tip sahi sabit hue... 

MS: (heerani se) Apny.. hamarey ghr ki talashi li? 

Officer 1: Dekhiye... Miss malik... humey sari karwahi... qanoon ke dairey mein reh kar ki hai... 

Officer 1: (paper dekhatey hue) Yeh dekhiye... hamarey pass talashi ke papers bhi han...

"MS.. soch mein par jati han... woh kuch samajh hi nahi pa rahi hoti... ke yeh sab ho kya raha hai..."

Phuspag: (pareshaan hotey hue) MS... yeh sab ho kya raha hai?

"Issy... pehley ke MS kuch samajh paye... or phuspag ke sawal ka jawab dein... MS ke phone per aik message atta hai..."

 Message

"Unknown person: Kaisi ho Haseena malik? Zayada time waste nahi karonga... seedhey point per atta hon... us drugs ke aik boond ka kamal tuo tumny dekh hi liya... ab agr tum chahti ho... ke mein pori drugs ki bottle am janta ke pani mein mila don... tuo tumhari marzi hai... mujhy koi problem nahi hai... sath hi woh tumhari pyari KS... uska kya hoga... bechari hospital mein parey parey.... hahahaha..."

"Ab faisla tum per hai... tumhy yeh sarey gunnah manney han.. ya nahi... chup chap... yeh gunnah man lo.. kisi ko kuch nahi batao... or sab safe rahengey..... "

"Message parhney ke baad MS ko sab samajah araha hota hai... MS buhat gussa hoti han... lykin kuch kar nahi pati..... "

Officer 1: (MS se) Dekhiye ap humey sakhti karney per majboor mat kijiye... behtar yahi hoga.. ke ap aram se hamarey sath chalien... 

MS: (officer se) G... humey bas aik mint dijye humey.... 

Officer 1: Thek hai...

MS: (phuspag se) Phuspag... ap pareshaan mat hoiye.. hum jald hi wapis ajayengey... bas abhi apko itna karna hai.. ke KS ko is barey mein kuch pata nahi chalna chahiye... ap janti han.. unki condition kaisi hai.. tuo please... 

Phuspag: (pareshaan hotey hue) Per MS... ap janti han... woh apkey barey mein zaror pochengi... 

MS: Hum jantey han.. tabhi tuo apsy keh rahey han.. ke kuch bhi bahana bana lijiyega... lykin unko kuch pata nahi chalna chahiye... 

Phuspag: (udaas hotey hue) G MS... 

MS: (phuspag ko galey lagatey hue) Ap fiqar mat kijiye... hum jald hi wapis ajayengey...

MS: (officer se) Chaliye...

"Phir.. MS un officers ke sath chali jati han.... "

Dosri Taraf

"Dosri taraf cheetah or billu KS se mil kar ward se bahir attey han.... "

Cheetah: (idhar udhar dekhtey hue) MS... kahan gaye? Woh tuo humsy boli thi ke aj raat woh karishma madam ke pass rukengi...

"Phir phuspag cheetah or billu ko sari baat batati han.... "

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now