"Rakesh KS ko address deta hai... or phir KS wahan se chali jati han...."
"Billu KS... ko rukney ki buhat koshish karta hai... lykin KS... billu ki baat nahi sunti..."
Dosri Taraf
Thaney mein
"Santu... gym room mein apna peit pakar kar... idhar udhar ghoom rahi hoti hai... cheetah santu ko dekh kar... gym room mein atti han..."
Cheetah: Santug... kahey ap peechley adhey ghantey se peit pakar kar... idhar se udhar ghoom rahi han?
Cheetah: Koi baat hai tuo humko bataiye...
Santu: (apna peit pakartey hue) Nahi... cheetey... kuch nahi...
Cheetah: Bataiye na... santug... Ka baat hai? Warna ap sara time issi tarah peit pakar kar ghoomti rahengi...
"Issy pehley ke santu kuch bataye billu bhagtey hue... thaney mein atta hai..."
Billu: (chilatey hue) MS... MS...
Cheetah: (gym room se bahar attey hue) Ka hogaya... bey... kahey itna chila rahey ho...
"Billu ki awaz sunkar santu bhi gym room se bahir ajati hai.."
Billu: (hanptey hue) MS... kahan han.. mujhy unsy baat karni han..
Cheetah: Woh tuo thana mein nahi han...
Billu: (heerani se) Kya kahan gaye woh?
Billu: (foran se) Phone... phone karta hon mein...
Santu: (foran se) Woh phone nahi uthayengi... woh manoj ko pakarney... gaye han...
"MS.. ke barey mein bataney ke baad... santu ka peit dard khatam hojata hai..."
Cheetah: Tuo ap itni deer se yeh baat chupa rahi thi... santug...
Billu: (foran se) Kya woh bhi?
Cheetah: Woh bhi ka matlab?
Billu: Matlab... Karishma madam bhi...
Cheetah: (pareshaan hotey hue) Tuo ab?
"Billu phuspag ko phone karta hai... or sari baat batata hai..."
Dosri Taraf
"MS.. hospital mein us admi ka pata laganey ke liye jati han.. jissy unhoney cctv footage mein dekha tha...."
"Manoj ke admi yeh sab chup kar dekh rahey han... ke MS us admi ke barey mein as pass se malomat hasil kar rahi han..."
"MS... ko woh admi nahi milta... MS hospital se bahir atti han..."
"Issy pehley ke MS... manoj ke godam janey ke liye niklein... MS ko phuspag ka phone atta hai..."
MS: (phone ki taraf dekhtey hue) Phuspag...
Phuspag: (foran se) Bell tuo ja rahi hai...
Phuspag: (sochtey hue) Please... MS... call uthaiye... please...
"MS... call receive karti han..."
On Call
MS: G Phuspag....
Phuspag: Shukar hai.. MS apny phone uthaya... MS... ap kahan han? Ap thek tuo hai na?
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
ФанфикYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...