MS Vs Aditya

296 36 19
                                    

Previously

KS: Acha... tuo yeh baat hai...

KS: (gussey mein) Buhat bari ghalti kardiye tum aditya... ab hum tumhy zinda nahi chorengey....

KS: (foran se) Billey... Kahan mileyga woh is waqt...

Continue

"Phir... billu KS ko aditya ke addey ke barey mein batata hai... or phir kya KS ka bhukal...."

KS: Chalo... us aditya se apny hisab chugta karley zara...

"Abhi... pori team wahan se janey hi lagti hai.... ke MS thaney mein ajati han..."

MS: Kahan ja rahey han ap log?

Phuspag: Woh... MS billu ne aditya ka pata laga liya hai... tuo hum sab wahi ja rahey han....

MS: Chaliye... hum bhi chaltey han...

Phuspag: G MS...

KS: (billu se) Billey... aysa karo tum ammi ke pass chaley jao...

Billu: G madam...

MS: (KS ki taraf dekhtey hue) Rehney do... billu... khala han ammi ke sath... humny unhy bula liya tha...

"KS.... kuch nahi bolti or thaney se chali jati han..."

Phuspag: MS... ap tuo janti han na inhy...

MS: G phuspag..... hum samajh saktey han... chaliye chaltey han...

Phuspag: G MS... Chaliye... 

"Phir... sab log aditya ke addey per pohanchtey han... sab log chup kar dekh rahey hotey han... wahan aditya ke admi sara smuggling ka saman pack kar rahey hotey han... lykin unhy aditya kahi bhi nazar nahi atta..."

"Phir... kya KS ki bardasht khatam hojati hai.... or is baar MS bhi unhy nahi rukti... MS team or aditya ke admiyon ke darmiyaan fight shoro hojati hai.... jo bhi KS or MS ke samney atta hai... woh mara jata hai... akhir mein aditya ke kuch khas admi bachtey han.... KS un mein se aik admi ka collar pakarti han... or uskey sir per gun rakh deiti han..."

KS: (gussey mein) Dekho... hamara mood is waqt buhat kharab hai... is liye hum sirf aik hi baar pochengey... aditya kahan han?

Admi: (dartey hue) Ma..a..dam... hum... humey nahi pata...

"KS... ussy shoot karney hi lagti han... ke MS beech mein ajati han... or unka hath upar kar deiti han... or fire ceiling ki taraf hojati hai..."

MS: (gussey mein, admi ki taraf dekhtey hue) Dekho... sach sach batado... warna agli baar hum inhy nahi rukengey...

Dosra Admi: Woh... madam... 

Dosra Admi: Woh... madam... aj woh apny private jet se .. desh chor kar ja rahey han...

"Phir... aditya ka admi... team ko aditya ke jet ka pata batata hai..."

"Or... phir kya KS baqi ke bachey hue logon ka bhi encounter kardeiti han... or apny glasses laga kar wahan se nikal jati han.. "

Private Hanger Per

"Hint: Private hanger woh jagah hai... jahan private jets hotey han..."

"Pori team... private hanger per pohanchti han... or unka samna finally aditya se ho hi jata hai... "

"Aik... taraf aditya or uskey log... or dosri taraf MS or unki team..."

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now