Previously
Shop mein
MS: (shopkeeper se) Excuse me.. apny aik 5feet 2inch ke admi ko yahan dekha hai... usne black color ki pant shirt pehani hue thi...
Shopkeeper: Acha.. woh.. woh tuo abhi abhi yahan se shopping karkey gaye han...
KS: Ka? Chaley gaye?
Shopkeeper: G madam...
Continue
KS: (pareshaan hotey hue) MS...
MS: Relax... KS... santosh sharma... woh ussy track kar rahi hongi..
MS: (bluetooth se) Hello.. Santosh sharma... ap aditya ko track kar rahi han?
Santu: G MS...
MS: Is waqt kahan hai woh?
Santu: MS... aik tracker tuo mall se bahar parking lot mein dekha raha hai... or dosra move kar raha hai...
MS: Okay... KS... parking lot...
KS: Samajh gaye MS...
MS: (foran se) Santosh sharma... ap humey dosrey tracker ki location share kardijiye...
Santu: G MS...
"KS... location ke hissab se parking lot pohanchti han... tracker ki madad se woh dustbin ke pass pohanchti han... "
KS: (heerani se, sochtey hue) Location.. dustbin ki arahi hai...
"Phir... KS dustbin khol kar... dekhti han.. tuo unhy wahan aditya ke kaprey miltey han... jisper tracker laga hota hai..."
KS: (kapron se tracker nikaltey hue) Acha... tuo tabhi... location yahan ki arahi thi...
"Dosri taraf.. MS location ke zariye... aditya ka peecha kar rahi hoti han... idhar aditya arav ke ghr pohanch jata hai... MS ussy ghr ke andar jatey hue dekh leiti han..."
"Dosri taraf KS MS ko phone karti han... or sari baat batati han..."
MS: Humey... aditya mil gaya hai... KS.. woh abhi aik ghr ke andar gaya hai... hum apsy location share kar rahey han... ab bhi jald hi wahan pohanch jaiye...
MS: Hum apka intezar kar rahey han... jab tak hum santosh ko yahan backup force bhejney ke liye bol detey han...
KS: G MS... hum bas abhi pohanch rahi han...
Arav ke ghr per
"Dosri taraf... aditya arav ke ghr ke andar jata hai... raghav or sid pehley se wahan mojood hotey han... sab log aditya ko dekh kar buhat khush ho rahey hotey han... or phir un logon ki party start hojati hai... har taraf music ka shor hota hai..."
Raghav: (sid se) Ary... boss se pocho tuo sahi.. ke yeh sab unhone kiya kaisey... woh jail se bahar kaisey aye...
Sid: (drink petey hue) Han... Han.. pochta hon...
"Phir... sid jakar music halqa kar deta hai..."
Aditya: Ary... music kyon halqa kiya?
Sid: Woh... boss mujhy apsy aik baat pochni hai...
Aditya: Woh kya?
Sid: Waysey tuo boss.. mein janta hon ke apki pohanch buhat upar tak hai...
Sid: (muskuratey hue) Tuo boss...is baar... apkey jaal mein kon phasa?
Aditya: (heerani se) Matlab?
Raghav: Matlab... yeh boss.. ke ap jail se chot gaye na... tuo yeh sab apny kaisey kiya...
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...