Previously
MS: (gussey mein) Kam ki baat karo... jaisa tumny kaha tha humny waysa kardiya hai... ab agey kya karna hai...
Aditya: Mein... tumhary phone per aik location bhej raha hon... wahan pohancho... wahan per aik red color ki car khari hogi... apni car wohi chor kar us gari mein beth jao... baqi ki information tumhy wohi mil jayegi...
CALL ENDS...
Continue
Jungle Mein
"MS... aditya ki bheji hue location per pohanchti han... wahan per unhy aik red car nazar atti hai... or sath hi kuch log aik jeep mein car se thora door kharey hue hotey han..."
"Pehley aditya ke sathi... MS ki jeep se nikaltey han... or apney sathiyon ki jeep mein chaley jatey han... phir MS apni jeep se nikalti han or us larkey ko wohi jeep mein chor deiti han... or red car mein jakar beth jati han..."
"Hint: MS... ko itna tuo andaza hota hai ke central jail ke officers MS ki car track kartey hue yahan zaror ayengey or is larkey ko bacha lengey..."
Car mein
"MS... car mein bethi hoti han... aditya ka aik admi unkey pass atta hai.."
Aditya ka admi: (apna hath agey barhatey hue) Apka phone?
"MS... ussy apna phone dey deiti han..."
Aditya ka admi: Gari ke dashboard mein apko... aik naya phone or sari information mil jayegi...
"Phir aditya or uskey sathi wahan se chaley jatey han... MS gari ke dashboard mein se phone nikalti han... phone ke sath hi bluetooth bhi hota hai... "
"MS... ko aditya ki call atti hai... MS bluetooth lagati han or car receive karti han..."
On Call
Aditya: Gari start karo... or drive karna shoro karo....
MS: Lykin...
Aditya: Jitna kaha hai utna karo... bholo mat tumhari ammi abhi bhi hamarey pass han... or hamarey log tumhari team per nazar rakhey hue han... Tuo chup chap gari start karo...
"MS... gussey mein... gari start karti han.... or us jungle se bahar nikal jati han..."
Dosri Taraf
"Jab tak... central jail ke officers us location per pohanchtey han... jab tak MS wahan se ja chuki hoti han...."
"Officers... us larkey ko bachatey han... or MS ke khilaf high alert jari karwa detey han..."
Dosri Taraf Thaney Mein
"Sab log thaney mein hotey han... billu bhagta hua thaney mei atta hai..."
Billu: (cheetah se) Remote kahan hai? Jaldi se tv on karo...
Phuspag: Kya hua billu... tum itney ghabraye hue kyon lag rahey ho...
Billu: Maaa..aa.. MS... ke barey mein tv mein news arahi hai... jaldi tv on kijiye...
KS: (foran se apni table se uth kar atti han) Cheetey remote kahan han?
Cheetah: (KS ko remote detey hue) Yeh lijiye... madam...
"KS... Tv on karti han..."
On Tv News
News reader: "Aik bari khabar... Mahila Police Thana Janpat Lucknow ki SHO Haseena Malik... ne central jail mein aik larkey ko aghwa karney ki koshish ki... or sath 2 buhat hi khatarnak mujrim ko churwa kar ley gaye.... Police or special agents ki team abhi bhi SHO Haseena Malik ki talash mein han... Jissy bhi unkey barey mein kuch khabar miley... neechey diye gaye number per fori raabta karen...."
KS: (foran se) Yeh ka baqetti chal raha hai... abhi subah tuo hamara MS se baat hua tha...
"KS... foran se MS ko phone milati han... mgr MS ka phone band ja raha hota hai... woh dobara try karti han... lykin unka phone musalsal band ja raha hota hai..."
KS: Amma! bhaq!
Phuspag: (KS se) Kya hua?
KS: (Phuspag se) Amma! MS... ka phone tuo band ja raha hai....
Cheetah: (KS se) Madam... humey kya lagta hai... yeh MS ke khilaf buhat bari sazish hai....
Phuspag: Han... mgr ab hum karein kya? MS... se tuo koi raabta hi nahi ho pa raha... Pata nahi yeh kaisi musibaat agaye hamarey thaney per...
"KS... baghair kuch boley thaney se janey lagti han... lykin phuspag unhy rook leiti han..."
Phuspag: Ap kahan ja rahi han?
KS: MS... ko dhondney....
Phuspag: Hum bhi apkey sath chaltey han...
Cheetah, Santu: Han... Madam... hum bhi...
Billu: Mein bhi...
KS: Nahi... hum akeley jayengey.... or MS ko lekar ayengey...
KS: (gussey mein ungli dekhatey hue) Koi hamarey peechey nahi ayega.... Samajh gaye?
Team: G madam...
KS: Or han... kuch bhi ho... humey inform kardijiyega...
Team: G.. madam...
"KS... apni bike start karti han... or fulll bhukal mein MS ko dhodney nikal jati han..."
"Rastey mein... KS ko aditya ki taraf se aik msg atta hai..."
"Hint: KS... phone number isliye track nahi karwa rahi... kyoke pehla tuo yeh ke woh aik private number hai... track nahi hosakta or dosra yeh ke... is tarah santu ko aditya ke barey mein pata chal jayega... or aditya ke kisi ko bhi bataney se mana kiya hai..."
"KS... apni bike rukti han... or woh msg parhney lag jati han..."
To Be Continued
ENJOY GUYS
"Comments mein zaror batana ke kaisa laga..."
Vote for this part...
Follow me for more exciting stories...
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...