KS worried for MS

161 19 0
                                    

Previously

Raastey mein

KS: (MS ko hosh mein latey hue) MS... akhein kholi rakhiye please... akhein band mat kijiye ga... hum bas hospital pohanch hi rahey han.... hum apko kuch nahi honey dengey...

KS: Cheetey... jaldi gari chalao...

Continue

"Phir... KS... MS ko lekar hospital pohanch jati han..."

"Dosri taraf thori hi deer baad... manoj ne KS ko jo mobile diya hota hai... usper aik message atta hai..."

MESSAGE

"Manoj: Hamarey dhandey ke bhi kuch asol han... KS.. mein apni zuban ka pakka hon... yeh rahi antidote ki location... "

"Insp vikram... ragho or apni team ke sath... antidote wali location per pohanchtey han... or unhy wahan antidote mil bhi jata hai..."

Insp Vikram: (sochtey hue) Yeh antidote manoj ne humey itni asani se kaisey dey diya... 

Insp Vikram: (foran se) Abhi yeh sab sochney ka time nahi hai.. humey yeh jald se jald hospital le jana hoga...

"Insp vikram antidote lekar foran se hospital pohanchtey han.."

Hospital mein

Insp Vikram: (hanptey hue) KS.. yeh lijiye antidote...

"KS... antidote dekh kar buhat khush hojati han... or woh foran se woh bottle nurse ko deney chali jati han..."

"Hint: Andar operation theater mein MS... ka treatment chal raha hota hai... doctors unhy bachaney ki koshish kar rahey hotey han... unki heart beat buhat low horahi hoti hai..."

"Phuspag.. bench per bethi hue hoti han... woh MS ke liye buhat pareshaan hoti han..."

Phuspag: (rotey hue) Agr... hamari bachi ko kuch hogaya... tuo hum khud ko kabhi maaf nahi kar payengey... 

 Cheetah: (Phuspag ke pass bethtey hue) Phuspag... sambhaliye apny apko... MS ko kuch nahi hoga.. ismein apka koi ghalti nahi hai..

Phuspag: Nahi... ismein hamari hi ghalti hai... humey MS ke sath jana chahiye tha... 

Santu: Is tarah tuo sabsy bari ghalti meiny ki phuspag... agr mein pehley hi ap logon ko sab bata deti... tuo aj yeh sab nahi hota..

"Itney mein billu bhi bhagta hua... hospital mein atta hai..."

Billu: Kya hua MS ko... woh thek tuo hai na? 

Cheetah: Andar.. unka ilaj chal raha hai.. billotey....

"KS... nurse ko antidote dekar wapis ajati han... issy pehley ke KS... kuch bolein... insp vikram ka phone bajta hai...."

On Call

Insp. vikram: Hello... 

Person: ........ 

Insp. vikram: (heerani se) What? Per aysa kaisey hoskata hai? 

Insp. vikram: (foran se) Tum log wohi ruko.. or situation sambhalo... mein.. abhi wahan pohanch raha hon....

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now