Previously
KS: (ravi ko rapta martey hue) Or... tumko lagta hai.... ke hum tumhy itni asani se janey dengey....
Ravi: Ary... humny kya kiya hai madam... humey chor dijiye...
KS: Hum... batatey han... tumko ka kiya hai tumny...
KS: Chalo... thaney...
Continue
Thaney mein
"Phir.. KS or MS ravi ko thaney le attey han... or Mahila police ki team pehley se hi thaney mein mojood hoti hai..."
"Phir... KS ravi ko ghasettey hue... lockup ke pass le jati han..."
KS: Cheetey gate kholo...
Cheetah: G madam...
"Cheetah... foran se hawalat ka darwaza kholta hai..."
"KS... ravi ko jail mein dalti han... or khud andar jati han..."
KS: Cheetey... talla lagao... or chabi humey dey do..
"Cheetah... MS ki taraf dekhta hai..."
KS: (gussey mein) Cheeetey....y..
Cheetah: (dartey hue, KS se) G...G... madam...
KS: MS... ki taraf ka dekh rahey ho... humny jitna kaha hai utna
karo...
KS: (ravi ki taraf gussey se dekhtey hue) Aj... hamarey or iskey beech mein koi nahi ayega... MS... bhi nahi...
MS: Is baar... hum apko nahi rukengey... KS...
MS: (gussey mein) Ap jo karna chahey kar sakti han... iskey sath...
"Cheetah... hawalat ka talla lagata hai or chabi KS ko dey deta hai... or MS samney chair per jakar beth jati han... or phir kya ab tuo KS ko MS se bhi approval mil gaya... ab ravi KS ke bhaukal se nahi bach sakta..."
KS: (ravi se) Sharafat se batado... humko raghav or sid kahan han..
Ravi: Dekhiye madam... yeh ap log acha nahi kar rahi han....
KS: Acha... tuo ab tum humko dhamki dogey... ?
Ravi: Dhamki nahi dey raha hon madam... bata raha hon... dekhiye madam... mein us bar mein raghav or sid se milney zaror gaya tha... lykin woh log wahan aye hi nahi... iskey ilawa mein kuch nahi janta...
Ravi: Or... qanoonan abhi tak meiny kuch ghalat kiya bhi nahi hai.. tuo isliye ap... ap mujhy yahan nahi rakh sakti... or agr phir bhi apny aysa kiya tuo....
KS: (gussey mein) Tuo ka?
Ravi: Tuo acha nahi hoga....
KS: (ravi ko martey hue) Tumhari tuo...
"KS... ussy buhat marti han... ke ravi buhat zayada zakhmi hojata hai..."
Ravi: (apny mou se khoon saaf kartey hue) Yeh... apny acha nahi kiya madam...
KS: (gussey mein) Lagta hai... tumhara charbi abhi tak utra nahi hai...
"Issy pehley ke KS ussy or marein... MS KS ko rok leiti han.. or unhy apny cabin mein bulati han...."
MS: KS... rukiye... aye zara humey apsy kuch baat karni hai...
KS: G MS...
"Phir.. MS apny cabin mein chali jati han..."
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...