After few days...
MS ke ghr mein
"MS... apney ghr per thaney janey ke liye ready horahi hoti han... phir MS ready honey ke baad... dining table per atti han.."
MS: (ammi ko awaz detey hue) Ammi... nashta...
Ammi: (kitchen se) Han... la rahey han...
Ammi: (table per nashta rakhtey hue) Ye ley.. tera nashta..
MS: Shukriya ammi...
"Phir... MS apna nahsta khatam karti han... or thaney ke liye nikalney lagti han... "
MS: (darwazey per) Chaliye.. ammi hum ja rahey han... apna khayal rakhiyega...
Ammi: (MS ko ruktey hue) Ary... aik mint... rukja..
MS: Kya hua ammi?
Ammi: (table se uth kar darwazey ke pass attey hue) Woh.. aj tuo thaney se jaldi ajayegi kya?
MS: (heerani se) Kyon ammi... sab kehriyat hai?
Ammi: Han... Han... sab thek hai... tuo jab ayegi... hum tab tujhy batayengey...
MS: (muskuratey hue) Acha... thek hai.. ammi... hum ajayengey... ab hum jayein?
Ammi: Han... Han... ja... lykin bholna mat... time se..
MS: (bahar jatey hue) Han... Han... time se ajeyngey...
Thaney mein
"MS... thaney mein pohanchti han..."
Team: Jai Hind... MS...
MS: Jai Hind...
"Itni deer mein thaney mein aik courier wala atta hai..."
Courier wala: Courier service...
MS: G boliye...
Courier wala: (envelope detey hue) Madam... yeh apkey name ka courier aya hai...
MS: G laiye... kahan sign karney han..
Courier wala: (paper dekhtey hue) Yeh... madam yahan..
"Phir... MS sign karti han... courier wala envelope deta hai... or wahan se chala jata hai..."
MS: (foran se) Ary... han KS... issy pehley ke hum bhul jayein... woh pechley case ki report ready hai...
KS: G MS...
MS: Han... tuo ap aysa kejiye... ke ap woh lekar hamarey cabin mein ajaiye...
KS: G MS...
"Phir MS apny cabin mein jati han... or woh envelope side per rakh deiti han..."
MS: (envelope rakhtey hue) Issy... hum baad mein dekhtey han...
"Phir... KS cabin mein last case ki files lekar ajati han..."
KS: (files MS ko detey hue) Yeh lejiye MS...
"Phir MS file check karti han... or usper sign kardeiti han.."
MS: (file KS ko detey hue) Thek hai..
KS: (envelope ki taraf dekhtey hue) MS.. yeh envelope... kuch khas baat hai kya?
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...