Information (Bonus)

317 34 20
                                    

Previously

Phuspag: MS... hum keh rahey han na hamari baat maniye ap... waqt buhat kam hai...

MS: (emotional hotey hue) Relax... phuspag kuch nahi hoga...

"Phir.... MS ahista ahista apni tema ki body se bomb utarti han... or bomb ko lekar bahar ki taraf bhagney lagti han.... "

Continue

"Lykin... plot se bahar nikaltey hi... KS wahan pohanch jati han... MS.... KS ko wahan dekh kar... heeran hojati han... itni deer mein ke MS kuch samajh paye... KS MS ke hath se bomb leiti han... or plot se door bhagney lagti han.... "

MS: (chilatey hue) KS... yeh ap kya kar rahi han?

"Or... phir bomb blast ki awaz atti hai... har taraf dhuwan hi dhuwan hota hai... MS ki team bhi ammi ko lekar bhagtey hue plot se bahar atti hai... or MS ko gate per khara dekh kar heeran hojati hai..."

Phuspag: (heerani se) MS... agar ap yahan han... tuo bomb?

"MS.... ki ankhon mein anso ajatey han..."

MS: (rotey hue) KS... apny aysa kyon kiya...

"MS.... ki yeh baat sunkar sab log heeran hojatey han.... sab ki ankhon mein anso hotey han..."

Phuspag: (rotey hue) Nahi MS.... aysa nahi hosakta keh dijiye ke yeh sab jhoot hai...

"Abhi sab logon ki ankhon mein anso hotey han... ke woh sab samney dekhtey han... tuo samney se KS dhuwey mein se nikal kar arahi hoti han... KS ko sahi salamat dekh kar sab logon ke chehrey per smile ajati hai...."

"Phuspag.... foran se KS ke pass jati han..."

Phuspag: (emotional hotey hue, KS ko pakarti han) Ap... Ap thek tuo hai na... dekhaiye humey... kitni chotein aye han apko...

"Lykin... KS MS ki taraf dekh rahi hoti han... or MS KS ki taraf..."

"KS... MS ki taraf dekhtey hue apna phuspag se apna hath churati han..."

KS: (MS ki taraf dekhtey hue) Hum... thek han phuspag... kuch nahi hua humey...

Phuspag: (gussa kartey hue) Mana kiye the apko... lykin nahi ap hamari sunti kahan han... jab dekho tab apni marzi karti rehti han... maza atta hai na apko yeh sab karney mein...

KS: (phuspag ko galey lagatey hue) Sh...h....h... Shant hojaiye phuspag... kuch nahi hua hai humey hum bilkul thek han... kis mein itna jurat hai... jo KS ko mar sakey...

"Phuspag... KS ke galey lag kar buhat roti han....."

Phuspag: (rotey hue) Agr... apko kuch hojata tuo...

KS: (phuspag ke anso saaf kartey hue) Kuch nahi hua humey phuspag... dekhiye...

"Phir... KS ammi ki taraf dekhti han... or unkey pass jati han..."

KS: Ammi... ap thek tuo han?

Ammi: Han... hum thek han...

Ammi: (KS ke bazo per hath rakhtey hue) Tuo... thek tuo han na beta? Tuony hamarey liye itna sab kiya...

KS: (apny anso chupatey hue) Ary... nahi nahi ammi... aysa koi baat nahi hai... ap... thek han bas hamarey liye yahi kafi hai...

KS: (gussey mein) or jisney bhi apkey sath yeh sab kiya hai na.... usko tuo hum zinda nahi chorengey... 

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now