Raghav or Sid ki dhamki

197 16 4
                                    

Previously

"Dono apna mask or topi utartey han... or MS, KS or cheetah teeno yeh dekh kar heeran hojatey han... ke yeh tuo woh log nahi han... jinki talash MS team ko thi..."

KS: (heerani se) Tum log... Tum log kon ho? Or Sid or raghav kahan han?

1st person: Kon... Sid or raghav madam..?

Continue

KS: (gussey mein) Dekho... hamara dimagh kharab mat karo... issy pehley ke tum log yeh bhi bhul jao... ke tum log kon ho... sharafat se bata do ke sid or raghav kahan han?

2nd Person: Dekhiye madam... hum kisi sid or raghav ko nahi jantey... ap kya keh rahi han... hume kuch samajh nahi araha...

"MS... soch mein par jati han... unko kuch kuch samajh arahi hoti hai..."

MS: (sochtey hue) Agr... woh dono yahan nahi han tuo iska matlab... woh hamarey jaal se bach nikley han...

KS: (gussey mein) Aysey... nahi manogey tum log... 

"Abhi MS soch hi rahi hoti han.. ke KS dono admiyon ko marna shoro kar deiti han..."

MS: (foran se) KS... rukiye rukiye... aik mint...

KS: (dono ko martey hue) Nahi... MS insy hum un dono ka pata nikalwa kar hi rahengey...

MS: (KS ko ruktey hue) Aik... mint KS... ruk jaiye...

MS: (dono se) Tum log yeh batao humey... ke is taxi mein bethney se pehley... tum log kisi se miley the... ya koi takraya tha tum logon se.... kuch bhi tuo thora ajeeb laga ho?

1st person: G madam... aik admi takraya tha hum logon se...

MS: (sochtey hue) Hum samajh gaye...

MS: (KS se) KS... kahi tuo humsy kuch miss hua hai... santu ke unlogon ke dekhney ke baad... or billu ke wahan pohanchney se pehley... yeh sab un logon ki chal ka hissa tha...

KS: (sochtey hue) Lykin aysa kaisey hosakta hai... MS...

MS: Kuch tuo hua hai KS... bech mein jo humsy chot gaya hai...

MS: (foran se) Chaliye... wapis airport chaltey han...

"Abhi.. MS or KS airport ke liye nikal hi rahey hotey han... ke MS ke phone per aik unkoown number se call atti hai..."

MS: (number ki taraf dekhtey hue) Yeh kiska number hai?

On Call

"MS... call receive karti han..."

MS: Hello... Kon?

Raghav: Hello... Haseena malik... raghav bol raha hon...

MS: (foran se phone speaker per kartey hue) Tum?

Raghav: Tumhy kya laga Haseena malik... 2 buhat hi khatarnak mujrim... aditya ke right or left bazo... jinhy chorney ke liye sarkar bhi tyar nahi... woh itni asani se tumhary jaal mein phas jayengey....

Sid: Tumhari... or tumharey thaney ki buhat tareef sunni thi... lykin buhat afsoos hua yeh sab dekh kar...

KS: (gussey mein) Afsoos tuo tumhy apna paida honey per hoga.. himmat hai tuo samney akar baat karon na... kairon ki tarah chup kar baat karney ka.. ka faida... phir dekho ke hum tumhara ka haal kartey han... ke mou se sirf aiko baat nikleygi... daroga ji tuo dekhey buhat per tumsa na dekha...

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now