Team in danger

296 30 18
                                    

Previously

MS: (nitin se) Kahan rakha hai ammi ko?

Nitin: Ander.. left jakar aik... store room hai wahan...

"MS... aik lambi sans leiti han.... ab MS ko in sab sy akeley muqabla karna hota hai..... or MS ko yeh bhi pata hota hai ke iskey baad aditya ko MS ke barey mein zaror pata chal jayega..."

 Continue

MS: (nitin se) Chalo...

Nitin: (dartey hue) Per... andar buhat sarey log han...

MS: Dekhi jayegi...

"MS... plot ke andar enter hoti han... or phir kya jo bhi MS ke samney atta hai MS bas uska encounter kardeiti han.... or vikram or sam bhi us encounter mein marey jatey han..."

 "Finally... MS us room mein pohanchti han.... jis room mein ammi ko rakha hota hai... MS ammi ki taraf dekhti han woh chair per behoshi ki halat mein bandhi hoti han... MS foran se bhag kar jati or ammi ki rassi kholti han... "

MS: (rasiyan kholtey hue) Ammi... uthiye dekhiye hum agaye...

MS: (ammi ko hosh mein latey hue) Ammi... Ammi...

"Abhi... MS ammi ko hosh mein la hi rahi hoti han... ke achanak se aik awaz atti hai...."

SURPRISE

"MS... nazrein utha kar darwazey ki taraf dekhti han... samney aditya khara hota hai..."

MS: (heerani se) Tum?

Aditya: Tumhy kya laga... tum merey bandon ko mar dogi... or phir merey hi plot per akar mera pora khel kharab kar dogi... or mein chup chap betha rahonga...

Aditya: Warn kiya tha meiny tumhy Haseena malik.... mgr tumhy tuo baat samajh hi nahi atti na....

"MS... apni gun load karkey aditya ki taraf aim karti han.."

Aditya: (smile kartey hue) Itni bhi kya jaldi hai... Haseena Malik... pehley mera pora surprise tuo dekh lo...

Aditya: (apny admiyon ko awaz detey hue) Le ayo....

"Aditya ke admi... cheetah, santu or phuspag ko pakar kar la rahey hotey han... woh log rasiyon se bandhey hue hotey han..."

"Aik... taraf MS apni team ko dekh kar emotional hojati han... or dosri taraf team MS ko dekh kar emotional hojati hai... sab ki ankhon mein anso hotey han..."

Aditya: (gussey mein) Bas buhat hogaya melodrama...

MS: (gussey mein) Dekho... aditya tumhari dushmani humsy hai... in sab ko janey do....

Aditya: Tumhy kya lagta hai Haseena malik... mein tumhari baat man jaonga...

MS: Dekho... aditya please... tum jo kahogey hum karengey.... in sab ko chor do....

"Aditya muskura raha hota hai.... ke jaisey woh kuch soch raha hai.... uskey baad woh nitin ki taraf barhta hai... jo aik side per chup kar khara hota hai...."

Aditya: (nitin se) Kaisey ho nitin?

Nitin: (dartey hue) Maaf kardijiyega... boss... please sorry... boss...

Aditya: (smile kartey hue) Ary... dar kyon rahey ho.... ab tumny itna acha kam kiya hai... tuo tohfa tuo mileyga na tumhy...

"Or... phir kya aditya nitin per shoot kar deta hai... or woh wohi mar jata hai... yeh sab dekh kar cheetah, santu or phuspag buhat khofzada hojatey han..."

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now