Previously
Santu: Phuspag... yeh tuo main highway ki taraf dikha raha hai...
"Phuspag... KS ki taraf dekhti han... KS samajh jati han ke unhy kya karna hai... KS apni bike start karti han... or highway janey ke liye nikal jati han...."
Continue
Highway per
"MS... highway per pohanchti han.... or dekhti han ke wahan checkpost per checking horahi hai... lykin MS ko wahan se nikal kar aditya ki bataye hue location per pohanchna hota hai..."
"Aik taraf police officer checking kar rahey hotey han... MS apni car ki speed barhati han or dori taraf se line tor kar wahan se bhagney ki koshish karti han... checkpost se officer MS ke peechey bhagtey han...."
"Itni deer mein KS bhi wahan pohanch jati ha... KS dekhti han ke koi gari checkpost tor kar bhag rahi hai.... KS us car ka peecha karti han... MS car ke mirror se dekhti han ke KS unka peecha kar rahi han... "
"MS... apni car ki speed barhati han... or dosri taraf KS bhi apni bike full ki speed full kardeiti han..."
"Hint: MS ko pata hota hai ke agr KS ne unhy dekh liya tuo woh unsy nazrein nahi mila sakengi... isliye woh gari ko full speed mein bhaga rahi hoti han..."
KS: (sochtey hue) Pata nahi... yeh kon topa insan hai? Iski tuo...
"KS... ko kisi bhi haal mein dekhna hota hai... ke akhir kon us car mein betha hai..."
"KS... car ke barabar mein pohanchti han... or yeh dekh kar heeran hojati han... ke yeh tuo MS han..."
KS: (car ki taraf dekhtey hue, heerani se) MS... ap?
"MS... mor kar KS ki taraf dekhti han.... or pareshaan hojati han..."
KS: MS.... gari rukiye.... humey apsy baat karni hai... please MS...
"MS... car nahi rukti or car ki speed barhaney ki koshish karti han... lykin KS dobara MS ki car ke barabar ajati han..."
KS: MS... hamari baat maniye... gari ruk dijiye...
MS: KS... humey majboor mat kijiye... ap yahan se chali jaiye...
KS: Nahi... MS... hum apko liye baghair yahan se nahi jayengey....
MS: KS... hum apsy keh rahey haina... hamari baat maniye....
"Hint: MS... ko pata hota hai... ke aditya ke admi MS ka peecha kar rahey han.... or agr isi tarah KS MS ka peecha karti rahi... tuo woh KS ko nuqsan pohancha saktey han..."
MS: (sochtey hue) Issy pehley... ke yeh log KS ko nuqsan pohanchaye... humey kuch karna hoga...
"MS... apni gun nikalti han... or KS ki taraf kar deiti han..."
KS: (heerat se) MS... ap yeh ka kar rahi han?
"MS... KS ki bike per fire karti han.... or KS apni bike se gir jati han.... or MS wahan se chali jati han..."
"KS.... ko buhat chotein atti han.... KS khud ko smabhal hi nahi pa rahi hoti... ke MS ne unper shoot kyon kiya... abhi KS uthney ki koshish kar hi rahi hoti han.... ke KS ka phone bajta hai...."
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...