Previously...
"Phir... Ms or KS dono thaney janey ke liye nikal jatey han..."
"Abhi woh raastey mein hi hotey han... ke KS ko billu ka phone atta hai..."
KS: (phone ki taraf dekhtey hue) Billa... Lagta hai un dono ke barey mein kuch khabar mili hai....
Continue...
On Call
KS: Hello... han bolo billey...
Billu: Madam... mujhy apni chor network se pata chala hai... ke yeh dono log aj raat ko aik bar mein kisi se meeting karney ke liye aney waley han...
KS: Shabash... billey... yeh ki na tumny patey ki baat...
Billu: Thankyou madam...
KS: Thek hai... tum thaney ajao... aj raat inki khair nahi...
Billu: Okay madam... over and out...
Call Ends...
KS: MS... raghav or sid ka pata chal gaya hai... aj raat woh dono aik bar mein aney waley han...
MS: Well done... bas mazeed 4 ghantey... or woh dono hamarey qabzey mein hongey...
KS: G MS...
"Phir... MS or KS dono thaney pohanchtey han..."
Thaney mein
Phuspag: (foran se) Kya hua MS.... ghr per sab thek tuo hai na?
MS: Han... phuspag... sab thek hai...
MS: Asal mein ammi ne news dekhli thi... tuo woh isliye pareshaan hogaye thi...
MS: Ap... tuo janti hai na ammi ko... choti choti si baton per pareshaan hojati han...
Phuspag: MS... ammi han woh apki... apkey liye pareshaan nahi hongi... tuo or kiskey liye hongi... fiqar hoti hai... unhy apki...
MS: (sochtey hue) Hmm... ap sahi keh rahi han... phuspag...
MS: Acha... ap sab logon ke liye... aik good news hai...
Phuspag: Woh kya MS?
MS: Woh yeh ke.... billu ne raghav pr sid ka pata laga liya hai... aj raat woh dono aik bar mein aney waley han...
Phuspag: (KS ki taraf dekhtey hue) Dekha... Dekha... Kitna kam ka hai... hamara billa...
Phuspag: Or ap han... ke har waqt ussy marti rehti han...
KS: (gussey mein) Han... tuo kam bhi tuo ussi ne kharab kiya tha na..
Phuspag: Ary... ismein us becharey ki kya ghalti...
MS: (foran se) Please... ab ap dono phir se mat shoro hojaiye ga...
"Phir... KS or Phuspag dono aik dosrey ko kuch nahi boltey..."
Phuspag: MS... woh santu ko bhi kuch mila hai..
MS: Acha... chaliye dekhtey han...
"Phir... sab log santu ki desk per ajatey han..."
MS: Bataiye... santosh sharma.. kya mila hai apko?
Santu: (cctv footage ki taraf ishara karety hue) MS.... yeh admi dekh rahi han ap... black pant shirt mein.... yeh dekhiye madam... is admi ne raghav or sid se unkey bag exchange kiye... phir woh dono waiting area mein jakar beth gaye.... or wahan unhone apni shirt ke upar court pehan liye...
YOU ARE READING
Madamsir (KAREENA BOND)
FanfictionYeh story "Kareena" friendship per hai... Madamsir or Karishma Singh ki dosti per ke kaisey woh aik dosrey ke lye apni jaan dey bhi sakti han or kisi ki jaan le bhi sakti han...Kahani mein agey kya hoga woh janney ke lye.. READ FULL STORY... © Copyr...