KS ka gussa

243 24 6
                                    

Previously

MS: (phone ki taraf dekhtey hue) KS...

MS: (Dsp sir se) Sir ap chaliye... hum yeh call sunkar attey han...

Dsp Sir: Thek hai... per jaldi kijiyega miss malik...

MS: G Sir...

"Phir Dsp Sir wahan se chaley jatey han.."

Continue

On Call

MS: Hello... KS.....

KS: Hello... MS... apny news dekhi?

MS: Han... KS..... humny dekha....

KS: Tuo MS.... ab?

MS: Dsp Sir... ne press conference ka intezam kiya hai... taqey hum media ke zariye... sari batein clear karsakein....

KS: MS... agr ap bolein tuo hum bhi wahan ajaye... ka?

MS: Nahi.... KS ap wahan reh kar thana sambhaliye... hum yahan sambhal lengey....

MS: Chaliye... ab hum rakhtey han... Dsp Sir hamara intezar kar rahey hongey...

KS: G MS...

KS: Per... kuch bhi ho... humey turant phone kardi jiye ga...

MS: Han.. Han...hum kardengey... ap pareshaan mat hoye...

KS: Jai Hind... MS...

MS: Jai Hind....

Call Ends...

In Press Conference

Dsp Sir: Tuo yeh press conference humny isliye rakhi hai.. taqey SHO Haseena mailk ke khilaf jitney bhi ilzamat han unhy clear kar sakein...

Dsp Sir: Ap log aik aik karkey... apny sawalat poch saktey han...

Reporter1: Tuo SHO Haseena Malik g... jaisa ke apny dekha hoga... news mein apkey barey mein buhat kuch araha hai... or woh video jis mein apny khud qabool kiya hai ke yeh sab apny kiya hai... kya kehna hai apka is bare mein?

Hint: Dosri taraf MS ki team Tv per MS ki press conference dekh rahi hoti hai...

MS: Dekhiye... yeh aik 5 saal purana case hai... jismein aik 'aditya' nami mujrim bach nikla tha... or ab woh aik buhat bara 'mafia' hai... 

"Phir MS sari details press conference mein batati han...."

MS: Tuo yeh sab... humey isliye karna para... hum kisi begunah ki jaan janey nahi dey saktey the... 

Reporter 2: Or aditya... uska kya kiya ap logon ne? Kya woh pakra gaya?

MS: G Han... aditya pakra gaya hai... or usny yeh sab qabool bhi kiya hai...

Reporter 3: Tuo madam... iska matlab kya ab shahar aditya ke gang se safe hai? Kyoke jahan tak apny bataya hai... aditya aik mafia hai... or itna bara gang itni asani se khatam nahi hota...

MS: Dekhiye... hum uskey baqi sathiyon ko bhi pakraney ki pori koshih kar rahey han... woh bhi buhat jald pakrey jayengey..

Reporter 1: Madam... woh apko kya lagta hai ke woh log kab tak pakrey jayengey? Kyoke is tarah woh log kahi bhi kuch bhi karsaktey han... jab police unsy bach nahi paiye... tuo am janta ka kya hoga...

Reporter 1: Iski kya guarantee hai... ke woh log am janta ko nuqsan pohanchaney ki koshish nahi karengey...

Reporter 2: Han Han... bataiye madam...

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now