KS in hospital

496 35 26
                                    

Previously

MS: (dil mein sochtey hue) Hum... is gari mei wahan nahi ja saktey..

"Hint: Kyoke MS ko pata hota hai... ke is car mein aditya ne gps lagaya hua hai... or agr unhy ne woh hataya... tuo aditya alert hojayega..."

MS: (nitin se) Utro.... gari se...

"Nitin... or MS dono gari se utartey han... or MS woh gari wohi chor deiti han... thori hi door unhy aik chota sa shahar nazar atta hai..."

Continue

In City

"Shahar mein uny aik gari nazar atti hai.. MS us gari ke malik ke pass jati han..." 

MS: (aik admi se) Dekhiye... Hum SHO Haseena Malik han... Mahila Police Thana Lucknow... asal mein hamari gari kharab hogaye hai... or humey urgent kahi pohanchna hai... tuo ap agr humey apni gari dey dengey... tuo buhat hamari buhat madad hojayegi...

Car ka malik: Arey... kyon nahi madam... ap log hamarey liye kitna kuch kartey han... agr hum logon ke kam ajaye tuo yeh tuo hamarey liye barey garv ki baat hogi...

MS: Buhat buhat shukriya apka...

 "Phir... MS woh car leiti han or nitin ko lekar aditya ke plot per janey ke liye nikal jati han....."

Dosri Taraf

"Jaisa ke phuspag... ne santu ko KS ki last location nikalney ke liye kaha tha... santu KS ki last location nikalti hai..."

Santu: Phuspag... karishma madam ki last location tuo highway per hi dikha raha hai...

Phuspag: (foran se) Chalo.... cheetey highway per chaltey han...

Cheetah: G phuspga.... Chaliye... 

"Abhi... cheetah, santu or phuspag highway janey ke liye nikal hi rahey hotey han... ke thaney ka phone bajta hai..."

"Cheetah... call receive karta hai..."

On Call

Cheetah: Hello... Mahila Police Thana Janpat Lucknow... Kahiye kya seva karsaktey han apki...

Receptionist: Hello! Mein City Hospital se bol rahi hon... apki aik officer I think Karishma Singh nam hai unka... woh hamarey hospital mein admit han... ap log jitni jaldi hosakey yahan ajaye..

Cheetah: (chonktey hue) Ka? Hum.... arahey han abhi arahey han...

Call Ends...

Santu: Kya hua cheetey? Tuo itna ghabraya hua kyon han?

Cheetah: Woh... santug... Karishma madam...

Phuspag: (foran se) Kya hua karishma g ko?

Cheetah: (rotey hue) Woh... phuspag... karishma madam hospital mein han... humey foran hospital jana hoga...

Phuspag: (heeran hotey hue) Kya?

Phuspag: Chalo.... humey foran karishmag ke pass jana hai...

"Phir... sab log foran se hospital janey ke liye nikal jatey han... thaney se bahar nikaltey hue unhy billu bhi mil jata hai..." 

Billu: Maa... ap sab log aik sath... kahan ja rahey ho?

Cheetah: Hospital ja rahey han...

Billu: (heerani se) Hospital ja rahey ho per kyon? Kon bemaar hai...

Madamsir (KAREENA BOND)Where stories live. Discover now