(Medya temsili)
Hızlı bölüm gelmesi için 65 beğeni:)
Bugün erken atacaktım aslında ama bir kaç aksilik oldu ama yine de sözümü tutup 00.00 dan önce attım Sözümü tutmuş sayılır mıyım? behxjebxhebixw
Bölüm hakkında yorumlarınızı dört gözle bekliyorum:)
-
Ortam aşırı derecede gergindi. Ve ben bu ortamı hiç sevmemiştim.
'Lalin.' Diyerek sinirle bana seslendiğinde, altıma bile sıçabilirdim. O nasıl seslenmek? Ben bu çağları sevmedim. Nazik olan gelsin.
'Efendim.' Diyerek ona döndüğümde.
'Kayayla yukarı çıkar mısın?' Diyerek emir verip soruyormus gibi yaptığında Hemen yerimden kalktım. Normalde böyle biri değildim. Ama gerçekten onun bana böyle davranması hoşuma gitmemişti.
Kaya tam ağzını açacağı sırada Çağlar ona döndü.
''Kaya itiraz istemiyorum. Hadi çık.' Dediğinde oflayarak ayağa kalktı ve mutfaktan çıktığında sorin'e bakıyordum. Deminki heyecanından zerre kalmamış gibiydi.Çağlara baktığım anda sinirle bana dönünce götüm götüm odadan çıkıp kayayı aramaya başladım.
Nereye gitmişti bu sinir bozucu?
'Buraya gel.' Diyen ses yukarıdan geldiğini fark edince merdivenlerden hızla çıktım. Çağların sesi geliyordu. Ama ben onu bu şekilde görmek istemiyordum. Kayanın bi odaya girdiğini görünce bende peşinden gittim. Odaya girdiğimde kapının önünde durup odayı inceledim ama simsiyah duvarları gördüğüm anda içim kararmıştı. Bu çocuk psikopat mıydı?
'Korkma, yemem.' Diyip güldüğünde, ona bakıp göz devirdim ve masasının önündeki sandalyeye geçip oturdum.
'Konuşmayacak mısın?' Dediğinde ona döndüm.
'Demin bana demeye çalıştığın şeyden sonra sanmıyorum.' Diyip önümü döndüğümde gülüşünü duydum. Gerçekten psikopattı.
'Sorunun ne senin aşağıda kıyamet var. Niye bu kadar rahatsın?' Diye hızla söylendiğimde bana bakıyordu.
'Sorin biraz saftır. Çağlar ise onun aksine fazla zeki. Zıt kutuplar da çok anlaşamadığına göre böyle kavgalar normal' Dediğinde sanki cok normal bir şey diyor gibi söyleyince kafamla onayladım.
Demek ki onların arkadaşlığıda öyleydi biri hata yapar, diğeri düzeltmeye çalışırdı. Çağlar hep düzelten kısım oluyor olmalıydı. Dediğimde gözüm Kaya'ya deydi peki grubun o neyi oluyordu?
'Sen nesin?' Diye sorduğumda gülüşü bir iki dakika durdu. Bekledim çünkü merak ediyordum.
Sonra gülerek cevap verdi.'Hmm' dedi ' Sanırım insanım.' Dediğinde gülmeye devam ediyordu. Ama ben gülmüyordum çünkü ciddi bi soru sormuştum.
Öyle baktığımı görünce öfleyerek devam etti.
'Ben ne olduğumu bilmiyorum. Onlardan farklıyım.' Dediğinde düşünüyordum. Daha kendini tanımlayamıyordu.Bir şey diyemedim çünkü bende bilmiyordum.
Eğlenceli biri miydim ya da çok mutsuz? Ya da mutlu ama somurtkan? Hayır bunların hiç biri değildim. Bende daha ne olduğumu çözememiştim tıpkı onun gibi.. Zamanım hiç olmamıştı bunu düşünmeye..'Sende bilmiyorsun dimi?' Dediğinde gözlerindeki ifadeyi anlayamıyordum.
'Sende daha çözemedin değil mi kendini?' Diye açıklandığında boş bakıyordum. Omuz silktim. Alttan sesler iyice yükselmeye başladığını fark edince, sorine üzülerek ayağa kalktım. İkisi de birbirine bağırıyordu.
Hızla aşağıya inerek mutfağın kapısını açtım ama onlar fark etmemişti bile.
Kayada arkamdan geldiğinde sadece izliyordu. Kolunu dürtüp bir şey yapması için işaret etmiştim ama o Demin ona yaptığım gibi omzunu silkerek salonun olduğu tarafa doğru ilerlemişti.
Of.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağlasam Sesimi Duyar Mısın?
Teen FictionKimsesiz ve her konuda sıkıntıları olan bir kızın ölmek için yolda yatması ve tam o sırada son hızla oraya gelen motorunun hikayesi acaba motorcu durabilecek mi? Ya da kızın istediği gibi durmayıp onu öldürecek mı?